AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Jeg skal ha ny mobil og har funnet en jeg vil ha, og skal bestille på nett. Men hvordan er det med abonnement og sånn? Jeg har faktisk bare hatt kontaktkort til nå, og skal bytte til abonnement. Er mobilene knyttet til noe abonnement ved kjøp når man bestiller på nettet? Hvordan bytter man, hvis ikke? Anonymkode: f37d3...e7f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Og jeg har en mobil med et gammelt sim-kort, kan jeg bruke det fremdeles? Anonymkode: f37d3...e7f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Hvis du bestiller en mobil på nettet er den ikke tilknyttet noe abonnement, med mindre du bestiller via et tilbud med bindingstid. Det bør du ikke gjøre. Finn den mobilen du vil ha og kjøp den. Mobilabonnement bestiller du utenom, via nettsiden til det selskapet du vil bruke. Du kan for eksempel prøve denne https://www.tek.no/mobilabonnement. Selv har jeg abonnement fra Ice med fri tale, sms og mms og 1GB data til 129 kr i måneden. Det funker fint for meg. Du får nytt simkort av de du bestiller abonnement hos, så det gamle kan du egentlig bare kaste når det nye er på plass Anonymkode: 20682...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå