AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #61 Skrevet 8. november 2017 13 minutter siden, tussi680 skrev: Jaja, sånn er det bare, men merker godt uansett hva som menes her. Nå er det et hav av forskjell på det å lese kroppsspråk/mimikk/ansiktsutrykk og det å "se" et annet menneske evt. føle. Da tenker jeg ikke på å se at en annen er lei seg osv. Så hva mener du at det menes her? Anonymkode: ef9db...40d
tussi680 Skrevet 8. november 2017 #62 Skrevet 8. november 2017 (endret) Altså hvilket humør de er i. Ikke hvilke prbl de har, men at de har prbl. gleder osv. Endret 8. november 2017 av tussi680
Bonusmammaen Skrevet 8. november 2017 #63 Skrevet 8. november 2017 Alle mennesker kan lære seg å lese andre rundt seg til en viss grad. Vi lærer å speile andres følelser fra vi er på babystadiet. Nå er jeg midlertidig usikker på hva du mener med dine leser evner, Ts.? Ved en alkoholhallusinose og alkoholpsykose kan man opplevde endringer å tro man besitter evner man ikke har. Det samme ved andre alvorlige psykiske lidelser som schizofreni der Grandiose vrangforestillinger kan forekomme. En overbevisning om at man er spesiell, eller står i et spesielt forhold til universet/maktpersoner. I noen tilfeller gir svulst på hjernen samme symptomer. Cold reading er en tillært teknikk som brukers av bla. Illusjonister. (Er det Cold reading du mener du gjør Ts?) Det finnes også en kinesisk metode jeg ikke husker hva heter i farten. Det er teknikker der man lærer å lese mennesker utad. Å fornemme andres følelser og evt se via bilder eller følelser i større utbredt grad uten å ønske å søke det opp er Klarsyn eller Klarfølese. Noen leser bilder. 1
Kragebein Skrevet 8. november 2017 #64 Skrevet 8. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, mod 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #65 Skrevet 9. november 2017 På 8.11.2017 den 0.57, AnonymBruker skrev: Er det noen her som er god på å lese mennesker som blir frustrert fordi dere raskt forstår begrensningene til andre mennesker? Anonymkode: 68d7b...89e Ja, men det er ikke frustrende. Anonymkode: ef9db...40d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå