Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som er venneløse? Da tenker jeg på en venn du møter, går på kino med, kafètur med.. Som kommer på besøk.. Som ringer deg?

Jeg er 27 år gammel. Ble alvorlig mobbet fra 1klasse på  barneskolen. Ble alvorlig syk med ME som 12åring og mistet hele min ungdomstid. Jeg har i grunn aldri hatt en god venn.. Jeg satt som oftest alene i friminuttene. Spiste lunsjen min alene og ble alltid valgt til sist i en gymtime. Jeg skulle sååå gjerne ønske jeg hadde en venn.. En ordentlig venn som jeg følte jeg bare _MÅTTE_ fortelle alt til.. Jeg har selv så ekstremt mye å gi av vennskapelig kjærlighet. En skulder å gråte på. Være en hobby psykolog, ei som kan få deg til å le av ingenting.

Hvordan er det å ha den vennen? Jeg undrer. Håper jeg opplever å ha den ene vennen engang :ninuskapus:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilnærmet, ja.

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, IdaChristine skrev:

Er det noen av dere som er venneløse? Da tenker jeg på en venn du møter, går på kino med, kafètur med.. Som kommer på besøk.. Som ringer deg?

Jeg er 27 år gammel. Ble alvorlig mobbet fra 1klasse på  barneskolen. Ble alvorlig syk med ME som 12åring og mistet hele min ungdomstid. Jeg har i grunn aldri hatt en god venn.. Jeg satt som oftest alene i friminuttene. Spiste lunsjen min alene og ble alltid valgt til sist i en gymtime. Jeg skulle sååå gjerne ønske jeg hadde en venn.. En ordentlig venn som jeg følte jeg bare _MÅTTE_ fortelle alt til.. Jeg har selv så ekstremt mye å gi av vennskapelig kjærlighet. En skulder å gråte på. Være en hobby psykolog, ei som kan få deg til å le av ingenting.

Hvordan er det å ha den vennen? Jeg undrer. Håper jeg opplever å ha den ene vennen engang :ninuskapus:

Ja jeg er også helt venneløs bortsett fra de "falske vennene" på face. Har egentlig alltid likt meg i eget selskap, men begynner å savne å ha hvertfall en ordentlig venn. 

• Liker 1
Skrevet

Hei! Ble mobbet på barneskolen, men ikke i en veldig alvorlig grad. Har slitt og sliter enda pga det. Er yngre enn deg (20), men har barn så føler meg litt mer moden enn de på min alder.
Har ingen venner, på tross at jeg går på skole. Sykt kjipt. Hadde venner før, men mistet kontakt med alle

Anonymkode: f4dee...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...