Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest flørten
Skrevet

Føler jeg har et stort problem...

det er en kollega som er opptatt, er det selv også..

sist party med jobb rota vi ganske heftig.. det er noen mnd. siden nå, men enda har vi flørten gående ...

smiling, laaange blikk og det ser ut som at det kanskje kan være litt følelser inni bildet også.. Ved gitte situasjon,hvor jeg ikke gir nok oppmerksomhet blir han både sur og grinete... og omvendt...

Ganske vanskelig denne situasjonen, siden vi sa til oss selv og hverandre at det Aldri kunne bli noe ut av dette..

Og at vi måtte la det ligge etter at vi rotet... !

Men de gangene vi er alene i samme rom, blir vi ganske flørtete med engang - smiler og det ligger mye spenning i lufta -

og ellers om vi får øyekontakt, som jeg må innrømme at vi kanskje også søker med hverandre... :oops:

Lurer egentlig mest på om det er noen med lignende erfaringer, som kan tenke seg hvordan utfalle vil (mest sannsynlig) bli... ?

eller bør jeg opptre med en korrekt maske ifht jobb??

Trenger Ikke moralske "fy og huff" svar... det er ikke alle som har like forhold! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikke akkurat en tippekamp, ingen kan vite eller tippe utfallet. Det vet du sikkert best selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm... kanskje jeg skal svare Hei hei hei, så spennende og koselig dette høres ut da?

Er det svaret du vil ha siden du reserverer deg mot svar du ikke ønsker?

Jeg har vært der og glemte at jeg var voksen.

Det ble en masse shiiit for meg, sambo og ungene. Og enda mer shiiit for kollagaen som måtte bytte jobb for kona hans kravde det. Og det var jo henne han ville være hos.

Tror ikke du vil høre resten.

Gjest flørten
Skrevet

ok.

men føler at jeg ikke har helt kontroll på situasjonen, at han som er 10 år eldre er den som sitter på "makta" her.. :-?

og om det er noen som har erfaring ifht jobb flørt--- ?

evt rot osv

Gjest Bellatrix
Skrevet

Trenger Ikke moralske "fy og huff" svar... det er ikke alle som har like forhold!  :)

Synes kjæresten din det er greit at du flkørter og roter med kolleger?

men føler at jeg ikke har helt kontroll på situasjonen, at han som er 10 år eldre er den som sitter på "makta" her..

Makt? Tvang han deg? Tvinger han deg til å flørte? Makt handler om å få noen til å handle anderledes enn de vil selv...

Gjest flørten
Skrevet

styringa da. om du ikke forsto i sted, håper jeg at du gjør det nå.

slik kan vi diskutere på et sakelig nivå :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har nok allerede lagt lista for den sakligheten som kommer til å komme i denne tråden...

Skrevet

Hva er saklig når man snakker om utroskap?

Skrevet

Svar: Ja!

Gjest Jente, 32
Skrevet

Siden du spør:

jeg synes du skal gifte deg med din kollega. Etter at dere har giftet dere synes jeg du skal sende en sms til din eks-mann og si at du vil skilles.

Så kan du og din kollega få mange barn. Når dere blir gamle får dere mest sannsynlig barne-barn. Og mottar pensjon dersom noen andre enn Høyre styrer.

Gjest Anonymous
Skrevet
Føler jeg har et stort problem...

det er en kollega som er opptatt, er det selv også..

sist party med jobb rota vi ganske heftig.. det er noen mnd. siden nå, men enda har vi flørten gående ...

smiling, laaange blikk og det ser ut som at det kanskje kan være litt følelser inni bildet også.. Ved gitte situasjon,hvor jeg ikke gir nok oppmerksomhet blir han både sur og grinete... og omvendt...

Ganske vanskelig denne situasjonen, siden vi sa til oss selv og hverandre at det Aldri kunne bli noe ut av dette..

Og at vi måtte la det ligge etter at vi rotet... !

Men de gangene vi er alene i samme rom, blir vi ganske flørtete med engang - smiler og det ligger mye spenning i lufta -

og ellers om vi får øyekontakt, som jeg må innrømme at vi kanskje også søker med hverandre... :oops:

Lurer egentlig mest på om det er noen med lignende erfaringer, som kan tenke seg hvordan utfalle vil (mest sannsynlig) bli... ?

Trenger Ikke moralske "fy og huff" svar... det er ikke alle som har like forhold! :)

Har vert i samme situasjon. En veldig uheldig situasjon.

Vi lot ballen ligge. Det ville bli rykter osv...vi lot som ingenting og ble noen veldig gode jobbkolegaer. Vi hadde en felles hemmelighet. Ingen ville risikere noe, så da ble det slik.

Den første tiden etter episoden ble det noe anstrengt mellom oss,men vi løste det ved en tlf.samtale. Siden har vi aldri hatt kontakt utenom jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...