Nevian Skrevet 10. mars 2021 #61 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan ikke rotter klatre? Anonymkode: 81c88...875 Akkurat har det nettopp vært rørfornying i borettslaget her, så avløpsstammen er nok ganske glatt på innsiden. Men hvis den kommer seg 38 meter rett opp inni det røret - da fortjener den sannelig å finne et åpent dolokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmeren Skrevet 10. mars 2021 #62 Del Skrevet 10. mars 2021 Enten så skal alt ned eller ingenting. Når det er kun doringen nede så tisser jeg bevisst på den. Hvis doringen er oppe tisser jeg i do Hvis doringen og dolokket er lukket tar jeg opp begge deler tisser og legger dolokket ned igjen Jeg er ikke den eneste som mener dette og de som er imot vil oppleve tiss på doringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #63 Del Skrevet 10. mars 2021 Mange tråder om dette på kg. Det jeg synes er ganske artig er at «alle» på kg legger ned, men «ingen» i det virkelige liv. Alle vi får besøk av ser rart på oss når vi sier at dolokket skal ned før skylling og ingen forstår hvorfor det er viktig. Når vi glemmer å si ifra finner vi dolokket oppe(seriøst folkens; det var nede da dere ankom badet! Da skal det være nede når dere drar!) Da KOKER jeg seriøst børsten på tannbørsten min. Svigers sin bæsj skal ikke inn i min munn! Anonymkode: 4a815...9f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #64 Del Skrevet 12. mars 2021 Nevian skrev (På 10.3.2021 den 18.03): Akkurat har det nettopp vært rørfornying i borettslaget her, så avløpsstammen er nok ganske glatt på innsiden. Men hvis den kommer seg 38 meter rett opp inni det røret - da fortjener den sannelig å finne et åpent dolokk Kan de klatre til 6-7 etasje, tror du? Anonymkode: 81c88...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B87C Skrevet 12. mars 2021 #65 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.11.2017 den 22.33): Hvorfor mener noen at mannen skal legge ned dolokket for dama? Og hvorfor kan ikke dama ta opp dolokket for mannen? Skjønner ikke greia hva som er så farlig med å la dolokket stå oppe. Anonymkode: ec940...dca Uansett hvem som har vært på do SKAL do lokket, altså ikke bare setet men alt, legges ned før det trekkes ned.. så jævlig ekkelt med den spruten og alle de bakteriene som bare flyr 🤢🤢🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #66 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.11.2017 den 22.33): Hvorfor mener noen at mannen skal legge ned dolokket for dama? Og hvorfor kan ikke dama ta opp dolokket for mannen? Skjønner ikke greia hva som er så farlig med å la dolokket stå oppe. Anonymkode: ec940...dca Det er ikke for dama at mannen skal gjøre det, men for at det skal se pent ut på badet når man får gjester. Anonymkode: 2b199...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B87C Skrevet 12. mars 2021 #67 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 19.41): Mange tråder om dette på kg. Det jeg synes er ganske artig er at «alle» på kg legger ned, men «ingen» i det virkelige liv. Alle vi får besøk av ser rart på oss når vi sier at dolokket skal ned før skylling og ingen forstår hvorfor det er viktig. Når vi glemmer å si ifra finner vi dolokket oppe(seriøst folkens; det var nede da dere ankom badet! Da skal det være nede når dere drar!) Da KOKER jeg seriøst børsten på tannbørsten min. Svigers sin bæsj skal ikke inn i min munn! Anonymkode: 4a815...9f4 Folk er så ekle da 🤢 her får og gjester beskjed om at lokket skal lukkes før det trekkes i snoren.. Ene kompisen til min mann spurte meg hvorfor det var nødvendig, og da fortalte jeg det, har han sagt i ettertid at etter han lærte hvorfor det er ekkelt har han begynt å gjøre dette helt automatisk 😄👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #68 Del Skrevet 12. mars 2021 Mannen min legger alltid ned ring og lokk. Jeg legger aldri ned lokk. Ellers er jeg temmelig ryddig og oppegående 😀. Er ikke så redd for bakterier. Altså, vi kysser, har sex..... Alt kan ikke være sterilt i et hjem. Anonymkode: 4925e...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #69 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 19.41): Mange tråder om dette på kg. Det jeg synes er ganske artig er at «alle» på kg legger ned, men «ingen» i det virkelige liv. Alle vi får besøk av ser rart på oss når vi sier at dolokket skal ned før skylling og ingen forstår hvorfor det er viktig. Når vi glemmer å si ifra finner vi dolokket oppe(seriøst folkens; det var nede da dere ankom badet! Da skal det være nede når dere drar!) Da KOKER jeg seriøst børsten på tannbørsten min. Svigers sin bæsj skal ikke inn i min munn! Anonymkode: 4a815...9f4 Helt enig i at "ingen" gjør det. Og det irriterer meg også grenseløst. Det er både uhøflig, respektløst og uhygienisk å ikke legge ned dolokket når du er på besøk hos andre så lenge du SER at lokket er nede når du kommer inn på badet. Det betyr enkelt og greit at dem som bor der gjerne vil ha dolokket på. Og da er det uhøflig å grise ned badet deres med dine kroppslige avfallsprodukter. Anonymkode: 05be8...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #70 Del Skrevet 12. mars 2021 Kvinner er ikke mye selvstendige om de ikke greier å legge ned et toalettsete selv. Voksne folk er i stand til å gjøre slikt selv, ganske tragisk om de må ha folk til å gjøre deg for seg. Anonymkode: 7964c...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #71 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kvinner er ikke mye selvstendige om de ikke greier å legge ned et toalettsete selv. Voksne folk er i stand til å gjøre slikt selv, ganske tragisk om de må ha folk til å gjøre deg for seg. Anonymkode: 7964c...ec3 Du misforstår. Tråden handler ikke om toalettsetet, men om dolokket. Anonymkode: 05be8...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #72 Del Skrevet 12. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kvinner er ikke mye selvstendige om de ikke greier å legge ned et toalettsete selv. Voksne folk er i stand til å gjøre slikt selv, ganske tragisk om de må ha folk til å gjøre deg for seg. Anonymkode: 7964c...ec3 Ja, den som tar det opp må være i stand til å ta det ned selv. Tragisk om de må ha andre til å gjøre det for seg. Anonymkode: 0953c...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 12. mars 2021 #73 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan de klatre til 6-7 etasje, tror du? Anonymkode: 81c88...875 Aner ikke hva rotter klarer og ikke, men det er jo ikke akkurat minste motstands vei det heller. Er jo sikkert et og annet WC i etasjene under også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrla Skrevet 13. mars 2021 #74 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg gjør begge deler da jeg ikke tenker på det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 14. mars 2021 #75 Del Skrevet 14. mars 2021 Etter å ha mistet et par mobiler i do har barna i huset lært hvorfor det er lurt å ha dolokket lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå