AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Del Skrevet 7. november 2017 Hvorfor mener noen at mannen skal legge ned dolokket for dama? Og hvorfor kan ikke dama ta opp dolokket for mannen? Skjønner ikke greia hva som er så farlig med å la dolokket stå oppe. Anonymkode: ec940...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Del Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener noen at mannen skal legge ned dolokket for dama? Og hvorfor kan ikke dama ta opp dolokket for mannen? Skjønner ikke greia hva som er så farlig med å la dolokket stå oppe. Anonymkode: ec940...dca Det spruter bakterier utover hele rommet når man trekker i på do uten å lukke lokket først Anonymkode: 59b6d...2b8 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Del Skrevet 7. november 2017 Tror TS snakker om doringen i HI. Alle skal selvsagt legge ned dolokket FØR dem skyller ned! Anonymkode: dcb43...815 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Del Skrevet 7. november 2017 Det samme tenkte mannen her også, helt til en natt da han måtte sette seg, han var den siste som hadde vært på toalettet, og ringen lå ikke nede. Han har lagt ned lokket etter den episoden gitt. Men hva er problemet med å legge ned lokket før det spyles? Da slipper man at små partikler spres utover hele rommet. Anonymkode: d815b...a5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Del Skrevet 7. november 2017 Så det er bare det det dreier seg om? ikke at mannen skal gjøre dama til lags? Anonymkode: ec940...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Del Skrevet 7. november 2017 Mente doringen ja! Anonymkode: ec940...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Del Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror TS snakker om doringen i HI. Alle skal selvsagt legge ned dolokket FØR dem skyller ned! Anonymkode: dcb43...815 Forklar meg hvordan du greier å legge ned dolokket uten å legge ned doringen Anonymkode: 59b6d...2b8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #8 Del Skrevet 7. november 2017 Mener du doringen Ts? her legger samboer ned dolokket hele tiden. Ellers vil bakteriene spre seg i hele rommet. Anonymkode: 3f7ce...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. november 2017 #9 Del Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle skal selvsagt legge ned dolokket FØR dem skyller ned! Anonymkode: dcb43...815 Tror nesten jeg kan telle på én hånd de gangene lokket har vært nede hos meg i løpet av de ti årene jeg har bodd her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #10 Del Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forklar meg hvordan du greier å legge ned dolokket uten å legge ned doringen Anonymkode: 59b6d...2b8 Mente selvfølgelig doringen, som jeg har skrevet over...ikke gjør deg dum. Anonymkode: ec940...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #11 Del Skrevet 7. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spruter bakterier utover hele rommet når man trekker i på do uten å lukke lokket først Anonymkode: 59b6d...2b8 så er det ikke alle som er like fisefin over mikroskopiske bakterier . er flere bakterier på tlf din og i sengen du sover i kvinner trenger ikke ta opp dolokket for menn og menn trenger ikke ta det ned for kvinner herregud at dette i det hele tatt er en diskusjon Anonymkode: f8b5d...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 7. november 2017 #12 Del Skrevet 7. november 2017 Legger aldri ned doringen. Går ikke rundt å husker på sånt Legger den ned når jeg skal sitte, og det er ikke så en jævla tung jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #13 Del Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mente selvfølgelig doringen, som jeg har skrevet over...ikke gjør deg dum. Anonymkode: ec940...dca Jeg gjør meg ikke dum. Det ble sagt at dolokket selvsagt skal lukkes før man skyller ned. Og da må jo nødvendigvis også ringen ligge nede.... Anonymkode: 59b6d...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #14 Del Skrevet 7. november 2017 Tror jeg har feil omgangskrets, ingen av dem legger ned dolokket, ikke jeg heller. Anonymkode: f8581...d1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #15 Del Skrevet 7. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener noen at mannen skal legge ned dolokket for dama? Og hvorfor kan ikke dama ta opp dolokket for mannen? Skjønner ikke greia hva som er så farlig med å la dolokket stå oppe. Anonymkode: ec940...dca Dolokket skal stå åpent. Doringen skal legges ned. Mannen her i huset har eget toalett-rom, for å unngå den diskusjonen og diskusjon rundt tannpastatubene. Nå gjør vi begge som vi vil. Anonymkode: af62e...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 7. november 2017 #16 Del Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: så er det ikke alle som er like fisefin over mikroskopiske bakterier . er flere bakterier på tlf din og i sengen du sover i kvinner trenger ikke ta opp dolokket for menn og menn trenger ikke ta det ned for kvinner herregud at dette i det hele tatt er en diskusjon Anonymkode: f8b5d...e16 Ikke minst under neglene. Der er det mange bakterier. Mye mer enn i do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 7. november 2017 #17 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg er forundret over at mange gjør dette til en kvinne-mann-greie. Dolokket skal legges på. Det er nemlig et lokk. Og da er jo doringen også på. Er det så vanskelig? Jeg skjønner ikke hvorfor så mange vil ha do-vann-sprut utover på håndklær, tannbørster m.m. Ekkelt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #18 Del Skrevet 7. november 2017 Hos oss tar han ringen opp når han bruker toalettet, og jeg tar den ned når jeg bruker toalettet. Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt trenger å være en diskusjon. Snakk om å lage drama over ikke-saker. Ingen toalettsaker står fremme på badet hos oss, som de ikke burde gjøre hos noen, så disse bakteriene dere snakker om, er virkelig ikke en bekymring for meg. Vi får i oss så innmari mye avføring og urin når vi beveger oss ute, som bl.a. går fra hendene våre til ting vi er i konstant kontakt med - mobil, lommebok, nøkler, penger - så jeg føler ikke at mine egne bakterier kan gjøre noe særlig skade på mitt eget toalett. Jeg er også besatt av å vaske badet, så det er uansett ikke skittent så lenge. Anonymkode: dc364...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #19 Del Skrevet 7. november 2017 For min del handler det om å legge ned lokket, ikke ringen. Jeg legger alltid ned dolokket, og synes generelt det er mye koseligere å være på et bad når lokket er nede, trenger da ikke se rett ned i do hele tiden. Pluss at jeg er en stor kløne, så med lukket lokk slipper jeg å miste ting ned i doen hele tiden... Lukker alltid dolokket om jeg kommer inn på badet og det står oppe. Men her i hus tar verken mannen og løfter ringen når han skal tisse og legger heller ikke lokket ned når han skal trekke ned i toalettet. Gidder ikke bruke en kalori på å irritere meg over det, lukker den når jeg ser det bare. Synes egentlig det er litt søtt på en måte, det er mannen min Anonymkode: acb87...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #20 Del Skrevet 7. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: litt søtt Litt søtt at mannen ditt ikke legger ned doring og lokk? Søtt? Det er virkelig mye rart man skal lese på KG. Anonymkode: 05be8...0c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå