AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Fordi jeg lurer seriøst på hva enkelte menn tenker om de tror at jeg tropper opp på døra dems for sex etter et par timers chatting frem og tilbake. Tror dere det er så enkelt?🤣 Anonymkode: 808c7...3ea
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg lurer seriøst på hva enkelte menn tenker om de tror at jeg tropper opp på døra dems for sex etter et par timers chatting frem og tilbake. Tror dere det er så enkelt?🤣 Anonymkode: 808c7...3ea Ja, dette utgjør rundt halvparten av møtene mine på tinder Vise sixpack og muskler er spesielt effektivt for å lokke jenter rett hjem
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Ja, dette utgjør rundt halvparten av møtene mine på tinder Vise sixpack og muskler er spesielt effektivt for å lokke jenter rett hjem sure Anonymkode: d749b...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: sure Anonymkode: d749b...e2e Du burde prøve det! Anonymkode: 85fe0...6a8 1
Sykkelkopp Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: sure Anonymkode: d749b...e2e Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet Jenter liker sex. De gjør de ikke bare for å være snill 4
Stein-saks-papir Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Hvis jeg hadde blitt med en gutt hjem på første date, så hadde vært fordi han var fin, men ikke interassant nok til å bli kjent med. Så ville ikke tatt det som et kompliment. 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 6 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Hvis jeg hadde blitt med en gutt hjem på første date, så hadde vært fordi han var fin, men ikke interassant nok til å bli kjent med. Så ville ikke tatt det som et kompliment. Nei men d driter vel dem i når de kun vil ha sex? Jeg er ikke så billig og desperat at jeg går på sexbesøk etter en time Chat liksom. Anonymkode: 808c7...3ea
Gjest Alexis Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Tja... er jo mange som finner ff på tinder. Da er det jo mest bildene som gjelder og ikke mange timers prat. Lurt å signalisere med en gang hva det er man er ute etter, så er det nok ingen som forventer seg noe annet
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Enig med den over her. Blir jeg med hjem første kvelden, er det enten fordi han er hot men bare hot. Hvis jeg er interessert, venter jeg. Hmmm, det har skjedd at jeg har likt han VELDIG godt og brutt prinsippet, men da har vi vel blitt sammen etterpå hvis jeg husker rett. Anonymkode: 7dba5...f18
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 Seriøst er det ikke kleint å være naken sammen med en dere ikke kjenner og edru? Dette forstår jeg meg aldri på. Jeg må kjenne personen meget godt og helst være i forhold før mine klær skal av. Anonymkode: b20ef...cf9 2
Gjest Sonic Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst er det ikke kleint å være naken sammen med en dere ikke kjenner og edru? Dette forstår jeg meg aldri på. Jeg må kjenne personen meget godt og helst være i forhold før mine klær skal av. Anonymkode: b20ef...cf9 Ikke noe problem om du er sikker på din egen kropp. Nakenhet er naturlig Drar hjem med Tinderdate 1 dag om han kun er hot og ikke kjæreste materiale
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 Huff nei. Er da redd for meg delv. Ønsker ingen sykdommer eller livmorhalskreft. Anonymkode: b20ef...cf9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 På 7.11.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev: Fordi jeg lurer seriøst på hva enkelte menn tenker om de tror at jeg tropper opp på døra dems for sex etter et par timers chatting frem og tilbake. Tror dere det er så enkelt?🤣 Anonymkode: 808c7...3ea de fleste jenter idag er lett på tråden. mange menn bruker tinder for tøm og røm fordi damer er villige til å knulle på første treff. fint at det finnes noen som deg igjen Anonymkode: 0307a...b80
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Skrevet 9. november 2017 På 7.11.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev: Tror dere det er så enkelt?🤣 Anonymkode: 808c7...3ea Hvorfor skulle det ikke være så enkelt da? Kvinner er like interessert i sex som menn har dere jo gjentatt i det uendelige på dette forumet. Så da er vel dette bare en bra ting. Anonymkode: b0fc5...6c9 1
MaxxMekker Skrevet 9. november 2017 #15 Skrevet 9. november 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst er det ikke kleint å være naken sammen med en dere ikke kjenner og edru? Anonymkode: b20ef...cf9 Nei.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #16 Skrevet 9. november 2017 Jeg er jente og dersom jeg hadde hatt tinder hadde jeg brukt det til sex og nye bekjentskaper. Man leter ikke etter kjæreste via en app. Anonymkode: 5384d...35f 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #17 Skrevet 10. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og dersom jeg hadde hatt tinder hadde jeg brukt det til sex og nye bekjentskaper. Man leter ikke etter kjæreste via en app. Anonymkode: 5384d...35f Jeg har brukt tinder til å finne meg ny kjæreste. Er samboere idag. Anonymkode: 96edd...7e9
ArneAnd Skrevet 10. november 2017 #18 Skrevet 10. november 2017 Jeg har møtt to damer fra tinder. Hun ene ble jeg med hjem første gangen vi møttes, hun andre besøkte meg på første date. Hadde sex med dem på henholdsvis første og andre date.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #19 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt tinder til å finne meg ny kjæreste. Er samboere idag. Anonymkode: 96edd...7e9 Har mine tanker om hvorfor enkelte lykkes, men skal ikke utdype det noe særlig. Uansett, kjekt for dere! 😊 Anonymkode: 5384d...35f
FluffyJuggernaut Skrevet 10. november 2017 #20 Skrevet 10. november 2017 Mange bruker jo kun tinder som en måte å finne likesinnede for å ha sex med. Så etter hva jeg har hørt så er det ikke uvanlig at de havner i seng på første møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå