AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Vi har prøvd å bli gravide i 2 år. Noen perioder med eggløsningstest og andre perioder hvor vi ga opp og ikke hadde fokus på det. Jeg ble til slutt gravid i mai, men endte dessverre i MA i uke 8. Vi har i de siste månedene prøvd igjen og brukt eggløsningstest. Jeg har for mange år siden fått diagnose endometriose via kikkhuleoperasjon. Det var ikke mye sa de og de brent bort alt. For 1 år siden tok jeg HCG og alt så fint ut. Blodprøvene var også fine. Mannens svømmere var normale. Det vi lurer på nå er hva vi kan gjøre videre? Vi har ikke tatt flere undersøkelser etter det. Det føles veldig frustrerende å få mensen måned etter måned igjen og å tenke på at det tok 2 år sist. Vi er redde for at det vil ta så lang tid igjen. Tips? Anonymkode: 33943...36e
Wiley Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Jeg fikk diagnosen endometriose for tre uker siden og både gyn og kirurg mente IVF var eneste løsning for meg. Endometriose kan og pleier å komme tilbake, så ville nok vurdert en ny operasjon. For meg er problemet at endometriosen har tettet egglederene, men det er nok forskjellig fra person til person. Gå tilbake til din gynekolog og be om å bli utredet for IVF, spesielt hvis dere har prøvd igjen i nesten 6 måneder.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Ja ta kontakt med fastlegen, så han/ hun kan henvise deg til sykehus for mulig ivf behandling. Anonymkode: 622b6...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå