AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #21 Skrevet 19. april 2018 Og Jeg tok 1 kapsel nattlysolje hverdag, 2 stk uken før mensen, og det tok ca. 2 med før jeg så virkning. Har fremdeles sorte prikker her og der, men nesten ikke kviser. Jeg pleide å få byller i kinnene og store "underjordiske" kviser på nesen og haka. Anonymkode: ad5dd...acc
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #22 Skrevet 19. april 2018 Hormonell kvise offer her, for meg hjalp det en del å slutte med melk, det tok vekk 2/3 av kvisene, håper på noe som kan ta resten, skal prøve nattlysolje. Anonymkode: 6e9d7...f2d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #23 Skrevet 20. april 2018 På 8.11.2017 den 16.10, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for innspill. ang kosthold, har du hatt effekt på huden av å kutte ut hvete? Min lege sier at det ikke finnes noen dokumentasjon på at store endringer i kosthold fungerer. Har også hørt fra flere som sier at kvisene kom tilbake etter endt ISOkur. Evnt at man må ta den en gang til. Jeg tror ikke jeg er villig til å gå igjennom den, særlig ikke når jeg leser om bivirkninger/senvirkninger. jeg bruker innimellom lett mineralsminke, men går helst uten. Føler det er det beste for huden. Er bare så himla lei av å se ut som en kvisete tenåring!!... hvilken dagkrem bruker dere? Og ellers hudpleie? Tror ikke det finnes noe som kan kurere dette fra utsiden, da det er hormonelt. jeg har testet alle mulige slags salver og kremer, både med og uten resept. Noen hjalp litt der og da, men sitter igjen med røde arr og sart hud. Føler at det er lett etsende med feks basiron og dalacin. Anonymkode: 81f27...799 Elisabeth arden pro serien (skrubb, serum, ansiktsvask, dagkrem) med decleor nattkrem hjalp meg. Skrubb hver dag. Jeg er 36 og jeg tror rett og slett jeg har for mye døde hudceller. Etter jeg startet på det så bare ga det seg etter noen måneder. Anonymkode: dd85e...9dd
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #24 Skrevet 11. september 2018 Acne oljen fra rå oils har gjort underverker for en venninne med akne og uren hud. 100% naturlig oljer fra island. Perfekt til sensitiv hud. Anonymkode: f2c54...445
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #25 Skrevet 11. september 2018 Selv fikk jeg plutselig hormonell acne i midten av 30 årene. Jeg synes det var helt forferdelig. Det som tilslutt fungerte for meg var en meget striks hudpleierutine med fokus på mye fuktighet, og Finacea krem på resept fra hudlege. Nå er huden min endelig fri for acne igjen. Men jeg må passe på hudpleierutinen fast og kremen fra hudlegen, ellers kommer det tilbake igjen. Det virker det som huden min trenger store mengder fuktighet på tross av acne, da den er dehydrert. Anonymkode: 0f106...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå