AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #181 Del Skrevet 10. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med deg, TS? Føler du at det går litt bedre med samboer og deg? Jeg synes du har taklet dette med stor ro. Forstår følelsene og reaksjonen din. Jeg ville ha reagert på lik tone med deg om samboer skulle ha brukt så masse penger uten å lufte/drøfte med meg. Men jeg hadde vært så blind av raseri og skuffelse at jeg garantert hadde tydd til slegga først Uff, neida. Jeg vil bare si all ros og klem til deg, TS, for hvordan du har håndtert dette! Anonymkode: ebda3...3da Hahah vurderte slegge i starten. Takk for forståelse. Jeg har roet meg litt. Har sett med egne øyne at den ble avbestilt. Forsøker komme med løsninger. Og snakke om ting. Foreslo å gå på date. Så i morgen blir det kino og ut å spise. Og kanskje snakket ut om ting. Håper han vil åpne seg litt mer enn han har gjort. Så forstår jeg han bedre. Anonymkode: 779c5...e47 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1146542-mannen-har-kj%C3%B8pt-seg-motorsykkel/page/10/#findComment-20643841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå