Gjest Dolphina Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei! Lurte på om det var noen med erfaringer fra Systemhus her jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Gode erfaringer så langt ihvertfall, men vi har ikke begynt å bygge enda. Starter til våren. Men vi har planlagt huset vårt i ca ett år, og tok kontakt med Systemhus i tillegg til noen flere husleverandører for å få pris på et hus vi fant i en svensk katalog, og deretter tegnet om. Systemhus ble valgt pga referanser fra venner som har bygd, ikke pga pris. Der ligger de i mellomsjiktet. Vi har fått utrolig god oppfølging så langt, og det er viktig for oss, men jeg tror det er litt avhengig av hvem du kommer i kontakt med. Og de har også en meget god og omfattende leveranse. Vi har bestemt oss for å ta kun byggesett, og leie inn snekker, rørlegger og elektriker selv. Det er litt mer organisering for oss, men vi har fått de folkene vi ville ha, dessuten sparer vi rundt 80 000 på å gjøre det sånn. Har dere funnet et hus i katalogen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei Dolphina Jeg har forstått det som om dere holder til ikke så langt fra oss? Hvis du vil kan jeg sende deg en PM med navnet på firmaet vi har brukt. Du får mer for pengene der enn hos ferdighusleverandørene. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå