Gå til innhold

Hvordan få i batteriene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte disse på Rusta, får ikke opp skruene, alle skrujern i huset er for store? Gjør jeg noe feil? 

image.jpg

Anonymkode: 9736c...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du skaffe en mindre skrutrekker, type kryss-spor.

• Liker 3
Skrevet

Makan til idiotiske greier. Jeg har verktøy nok til å skru en bil i småbiter, men å sette batterier i noe interiørfjas, da må man fader meg ha spesialverktøy!! 

Jeg greide EN ved hjelp av en kniv. Nå er den ikke spiss lengre, for å si det sånn.

Vurderer å bare brekke dem opp, herregud 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Makan til idiotiske greier. Jeg har verktøy nok til å skru en bil i småbiter, men å sette batterier i noe interiørfjas, da må man fader meg ha spesialverktøy!! 

Jeg greide EN ved hjelp av en kniv. Nå er den ikke spiss lengre, for å si det sånn.

Vurderer å bare brekke dem opp, herregud 

Anbefaler deg å kjøpe et sett med små skrutrekkere. De er veldig kjekke å ha når du minst venter det. Og ikke nødvendigvis til "interiørfjas". 

Anonymkode: d16ab...61d

• Liker 3
Skrevet

Et sett ligger på ca åtti kroner på clas Ohlson..

Skrevet

Om de er fine til å stramme skruene på briller etc er det verdt investeringen :D 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp et lite stjerne skrujern få ordner det seg

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de er fine til å stramme skruene på briller etc er det verdt investeringen :D 

Jepp, jeg bruker dem til klokker, briller og div leker som må ha nytt batteri innimellom. Er verdt pengene. Jeg kjøpte det for 79,- for ca et halvt år siden. Ser nå at de vil ha 199,- for det. Uansett, er verdt 199,- også, er 10 års garanti på dem..

9448686157854.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...