Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Dette spørsmålet er fra en venninne av meg. Hun har veldig tørr hud om vinteren. Hvilken fuktighetskrem anbefaler dere? Makspris er 200 kroner!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Avene Rich Compensating Cream (bare spør Lilleulv). Tror den ligger rundt 200. Ellers er Nutrilogie 2 (ikke balmen, den er bare glatt og ekkel, full av silikon) kjempebra.
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Skal tipse om Avene! Takk for kjappe svar
Pippa Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 BodyButter fra Bodyshop!! (Blåbær) Ingen over ingen på siden, koster ca 129,-
Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 åh... er det trynet eller kroppen vi snakker om?
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Ansiktet ja. Hun skulle kjøpe avene idag. Hele verden ser ut til å like body butter, men jeg kan virkelig spare meg for de. De lukter kjempesterkt alle sammen. Fikk en med kokos-lukt, blærk!
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Bodybutterne med oliven og druekjerne lukter ikke så sterkt, men personlig synes jeg det blir for klissete, rett og slett. Jeg har kjempetørr hud, men liker bodylotion som trekker inn, slik at jeg kan kle på meg relativt raskt etterpå.
Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2005 #9 Skrevet 27. januar 2005 Ansiktet ja. Hun skulle kjøpe avene idag. Hele verden ser ut til å like body butter, men jeg kan virkelig spare meg for de. De lukter kjempesterkt alle sammen. Fikk en med kokos-lukt, blærk! enig med deg... liker ikke og grave nedi sånn boks heller. vil ha det på tube og vil at det skal være lett å smøre utover og trekke fort inn i huden. det gjør ikke body butter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå