AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg er 35 år og har hele livet vært aseksuell. Sex interesserer meg ikke selv om jeg har hatt bra sex og får orgasme. Jeg syntes det er helt nydelig å være singel og slippe denne pliktsexen. Jeg har ikke barn og vil heller ikke ha barn. Jeg vurderer om jeg rett og slett burde forbli singel? Det er jo ikke akkurat lett å finne noen som er aseksuell. Hvordan er det med dere andre som er aseksuell? Er dere single? Anonymkode: 1ad3b...4d3 1
SunnivaOslo Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Vet ikke om jeg er seksuell eller hva det er,men har ikke hatt sex på sånn 7år og savner det ikke. Har hatt få sexpartnere og sexen var så som så. Har aldri opplevd orgasme med en mann og aldri blitt slikket så vet ikke hva "bra" sex er. Har ikke noe spesielt savn og synes det er greit å være singel. Onanerer omtrent daglig da.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Ca. 1% av befolkningen er aseksuelle, så det bør være mulig å finne noen. Anonymkode: ec563...9d9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Jeg er 49 år. Jeg hadde god sex i 20 og de første årene da jeg var 30. Så ble jeg liksom ferdig med det, og savner det heller ikke. Har sex enda, men liker det egentlig ikke lenger. Liker like godt eller mer å bare ligge tett. Det var en fin tid, men nå har jeg andre ting som teller mer. Har prøvd å snakke med min samboer om det. Han sier han vil, og det vil jo jeg og. Men jeg føler det er halvhjertet fra begges sider. Det er jeg som tar mest initiativ fordi jeg tror han vil. Men nå har jeg nesten sluttet med å ta initiativ, og da blir det sjelden.. Kanskje 4, 5 ganger i året. Anonymkode: 43e55...1cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå