Gå til innhold

Hallo trenger tips og råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr i 2 mnd. Mye..  Han har hele tiden vært veldig "på, meg litt mer tilbakeholden. Så plutselig en uke ignorerte han Meg, sendte ikke mld og svarte kort på sms om jeg skrev. Så konfronterte jeg han og han påsto at han trodde jeg ikke likte han etc. Jeg sa at han må ha misforstått. Så var alt ok noen dager og vi var sammen hele helga. Dette er knapt to uker siden.

Så hadde jeg barna mine uka etter og det var 1-2 dager der jeg var litt stille fordi jeg var opptatt med dem! Sendte han sms og da sa han spydig at jeg var stille om dagen. Nå sendte jeg han en mld på lørdag der han svarte på én sms og en igår der jeg gratulerte han med en seier i helga (han deltok på konkurranse) og at jeg håper han har det bra.. den svarte han ikke på.  Han har vært pålogget på Messenger osv så den har han sett. Har investert så mye tid i han. Irriterer meg så jævlig at han fader meg ut og ikke avslutter på en voksen måte! Utblåsning..

Anonymkode: 0778a...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, opplevde å bli fadet ut etter 5 måneder selv. Jeg tenker at om du har noe usagt mot han, som ikke er stygt altså (ikke angrip), så send det på melding og slett nummer og alt etterpå. Glem han og kom deg videre.

Anonymkode: e4f67...bec

Skrevet

Tenk på hvordan det er å være i forhold med en slik mann, blir jo sur for ingenting .. :/ "grøss".......:haar:

Anonymkode: 3eedd...59d

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, opplevde å bli fadet ut etter 5 måneder selv. Jeg tenker at om du har noe usagt mot han, som ikke er stygt altså (ikke angrip), så send det på melding og slett nummer og alt etterpå. Glem han og kom deg videre.

Anonymkode: e4f67...bec

Har egentlig ingenting usagt, er bare så utrolig skuffet over at et voksent menneske oppfører seg sånn. Hva med å fortelle meg på en ordentlig måte at han ønsker å avslutte dette pga sin egen usikkerhet? For det føler jeg, han er utrolig usikker av seg. Han burde vente med å innlede et forhold. Flere i hans familie, pluss noen venner av han og meg, vet om "oss", så såpass seriøse følte jeg vi var på et tidspunkt. 

Skrevet

Vel..Hvis du tenker litt så kan det nok hende at han tok deg for å være av den dramatiske sorten siden du virka stille selv når du faktisk har påpekt at han er stille. 

Det virker jo som at du egentlig bare "straffet" han. Merkelig at du ikke selv innså/innser den?

Anonymkode: 5dc06...a7b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel..Hvis du tenker litt så kan det nok hende at han tok deg for å være av den dramatiske sorten siden du virka stille selv når du faktisk har påpekt at han er stille. 

Det virker jo som at du egentlig bare "straffet" han. Merkelig at du ikke selv innså/innser den?

Anonymkode: 5dc06...a7b

Hva? Jeg har ikke sagt til han at han er stille, har du misforstått noe? Jeg hadde etter min mening ikke vært stille når han en hel uke var sur pga dette.

Jeg sendte mld som normalt. Deretter konfronterte jeg han og sa jo at jeg liker han og at han ikke trenger være usikker. De få dagene jeg kanskje var litt stille var fordi jeg har barn og var opptatt! Og det vet han, for det skrev jeg til han.. 

Han kan strengt tatt ikke klage på at jeg er stille når han selv tar null initiativ til kontakt. Denne uka her svarer han jo ikke engang, skal jeg liksom da tvinge meg på? Den dramatiske her er ikke meg. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er det å svare på når du ikke stiller han noe spørsmål? 
Han har oppfatta før at du ikke er så interessert i han, så gjør du på en måte det samme på nytt igjen ved å være stille, så jeg skjønner godt at han blir usikker og tror du leker med han eller ikke liker han godt nok, og da gidder jo ikke han investere så mye i deg heller... 

Spør han om han vil møtes og ikke sitt å vent på at han skal gjøre alt! 

Anonymkode: 155e2...d2f

Skrevet

Det er jo normalt å hvertfall svare på en gratulasjon.... Nei - han her høres dessverre litt trassig ut. Spør deg selv, om du vil være alenemor til et barn til ;) Denne karen hadde jeg bare sendt melding til at det hele var over, pga. manglende respons fra han. Deretter hadde jeg slettet nr osv. 

Anonymkode: fbba5...0e4

• Liker 1
Skrevet

Afff hater det der. Når man konfronterer noen med noe, og de bare speiler det tilbake. Angrep er det beste forsvar, tror de. Ansvarsfraskrivende umodne fjols. Dropp han.

Anonymkode: b8265...382

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det å svare på når du ikke stiller han noe spørsmål? 
Han har oppfatta før at du ikke er så interessert i han, så gjør du på en måte det samme på nytt igjen ved å være stille, så jeg skjønner godt at han blir usikker og tror du leker med han eller ikke liker han godt nok, og da gidder jo ikke han investere så mye i deg heller... 

Spør han om han vil møtes og ikke sitt å vent på at han skal gjøre alt! 

Anonymkode: 155e2...d2f

Nei. Jeg gidder ikke bruke en kcal til på han. Kontakt skal gå begge veier. Nå ignorerer han meg i tillegg, så da er løpet kjørt tenker jeg. Er han såpass usikker på seg selv selv om jeg allerede har bekreftet at jeg liker han, da får han bare være. Å bruke tid og energi på en som blir sur for bagateller orker jeg ikke. Han har jo ekstremt bekreftelsesbehov... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...