AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg skal gå til innkjøp av dyptrensende ansiktsmaske. Jeg har hud som lett blir tørr, men samtidig er jeg plaget med tette porer og urenheter. Så jeg trenger nok noe regulerende. Hvilken dyptrensende maske liker du og hvorfor? Anonymkode: 2c1af...970
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Jeg kombinererer trippelpeelingmaske med rensende maske og deretter fuktmaske. F.eks Peter Thomas Roth peelingmaake etterfulgt av PTR Irish Moore Mud, avslutter med enten PTR eller Paula's Choice fuktmaske. NB, de to første bør ikke kombineres ved sensitiv hud. Eller jeg bruker trippelpeelingmasken fra Codage etterfulgt av enten den reparerende lavendelleiremasken fra Elemis eller "askepottmaske" fra Clarins. Avslutter noen ganger med enten fuktmasken fra PC eller Radiance Renewal Mask (eller bare serum og nattkrem). Irish Moore Mud masken gir både dyprens og fuktighet, så den kan jeg anbefale. Det samme gjelder den nevnte fra Elemis. Anonymkode: 3e67f...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå