Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..den som Celina Middelfart bruker. Noen som vet hva den heter? Og ikke minst er det noen som har prøvd den og kan anbefale eller ikke anbefale den ???

:kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den heter Purelan og koster ca 70 kr for en tube.

Den er god, ganske seig. Den er mer forebyggende enn helende synes jeg.

Skrevet

Har hørt at ammende mødre med ømme brystvorter ikke er så fornøyde med at denne nyheten slapp ut - det er nemlig vanskelig å få tak i kremen på apotek om dagen!

Jeg har hatt en tube liggende til nettopp det den er ment til, men prøvde også å smøre den på noen tørre hudflekker jeg hadde. Dagen etter var huden nesten som ny, så den funker definitivt på leppene også! Kremen er veldig tyktflytende og fet. Den er laget av lanolin, et naturlig fett som sauene har i huden.

Purelan er navnet - tuben er lys gul og du finner den på apotekene i hyllene for baby sammen med ammeinnlegg, smokker og andre morsomme artikler.

Skrevet

Takk for kjappe svar.

Da skal jeg gå til anskaffelse av denne..Synes Celina har en fin delikat munn(..hvis det går an å si det ...)

Håper at den har samme virkning på meg..det er jo lov å drømme. :ler:

Skrevet

Hype Hype Hype

Man er født med de leppene man har. Er nok lite denne kremen gjør som ikke alt andre ting man kan smøre på ikke kan gjøre.

Skrevet

Hjelper den mot kjempetørre lepper? Og smaker den noe?

Skrevet
Hype Hype Hype

Man er født med de leppene man har. Er nok lite denne kremen gjør som ikke alt andre ting man kan smøre på ikke kan gjøre.

Nei du har rett. Denne kremen formskjærer sikkert ikke og gjør heller ikke munnen min større.... Jeg må nok leve med den jeg ble født med.... :ekstra kul:

Regner ikke med ett mirakel, men ett skritt i riktig retning kanskje...

Skrevet
Hjelper den mot kjempetørre lepper? Og smaker den noe?

Håper på det. Middelfarta har ihvertfall lykkes med det, hvis det er denne kremen hun bruker. :)

Gjest Daniella_
Skrevet

Blir leppene deres større av denne kremen? :o

Skrevet

De blir vel ikke direkte større, men det føles slik da de blir fuktige og ikke tørre og innskrumpet. Jeg ser faktisk forskjell på leppene før og etter jeg bruker fuktighet på dem. Synsbedrag, jeg vet, men resultatet er jo at de SER (ikke er) større ut.

Skrevet
Jeg ser faktisk forskjell på leppene før og etter jeg bruker fuktighet på dem. Synsbedrag, jeg vet, men resultatet er jo at de SER (ikke er) større ut.

Men hva er forskjellen på denne kremen, og det synsbedraget man får ved å bruke vaselin/mentolathum/8-hour cream/lipgloss etc?

Skrevet

Akkurat det samme, ingen forskjell. Men jeg synes denne kremen holder utrolig godt på fuktigheten (i forhold til de andre) og er drøy i bruk.

Skrevet

Den føltest ut som vanlig vaselin, men den var en del seigere og tykkere..Fikk ikke større lepper av den ivertfall..Ikke at jeg vil ha det heller..

Skrevet

Wow! Har kjøpt denne nå. Jeg har _ekstremt_ tørre lepper, og denne fungerer veldig bra :)

Litt klissete, og så nesten ut som lip-gloss. Større lepper fikk jeg (selvfølgelig) ikke. Ville nesten tro at større lepper skyldes allergi mot lanolin..

• 1 måned senere...
Skrevet

Lurer på om denne egentlig gir noe fukt, eller bare legger seg utenpå, sånn som f.eks. vaselin gjør?

Har veldig tørre lepper til tider, og er på jakt etter noe som virkelig hjelper...

Gjest gjest1
Skrevet
Lurer på om denne egentlig gir noe fukt, eller bare legger seg utenpå, sånn som f.eks. vaselin gjør?

Har veldig tørre lepper til tider, og er på jakt etter noe som virkelig hjelper...

Gir fukt. Dette er ren lanolin, sauefett mao.. Derav navnet :) Jeg er helt frelst.

Skrevet

Gir fukt. Dette er ren lanolin, sauefett mao.. Derav navnet :) Jeg er helt frelst.

Takk!

*iler til apoteket*

Gjest gjest1
Skrevet

Det eneste negative med tuben er påskriften "for såre brystvorter og tørr hud"... :ler:

Skrevet
Det eneste negative med tuben er påskriften "for såre brystvorter og tørr hud"...  :ler:

Hi hi! Det kan jeg leve med, så lenge det virker :wink:

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg denne MØRKEBLÅ krukken fra Blistex:http://www.blistex.com/Lip%20Medex.htm Fikk den anbefalt som et bedre alternativ til Celinas puppe-krem, den har samme "følelsen av hovne lepper-effekt", men leger også, og kjøler og ligger nyydelig på leppene :) Apotekene pleier å ha den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...