Gå til innhold

Lønn med mastergrad i offentlig sektor

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Du med mastergrad som jobber i offentlig sektor, hva er din brutto årslønn (nevn også ansiennitet)? Og hva har du eventuelt av goder? Har du forhandlet fram goder i tillegg til lønn? F.eks. å få trene i arbeidstid, dekket telefon eller lignende? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 500 000

ingen goder

Anonymkode: 4e4a7...e00

• Liker 1
Skrevet

Har hatt samme jobb i litt over 8 år, tjener 600 000 beint. Ingen goder framforhandlet, men synes det er bra med fleksibel arbeidstid og har fått påkostet videreutdanning av jobben. 

Anonymkode: d13c8...b9d

Skrevet

Jeg har jobbet i kommunen i ti år, og tjener 620.000 brutto i året. Av goder kan jeg trene en time i arbeidstiden hver uke (vi har trimrom på jobben) og jobben betaler pensjonsforsikring, gruppelivsforsikring og mobil. Har ellers ikke fremforhandlet noen goder utover det som er «standard» hos oss.

Anonymkode: 7ff23...2f4

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Takk for svar! Har dere forhandlet lokalt hvert år? 

Skrevet

Ca. 597000,- med fire års ansiennitet. Goder: telefon og treningsavgift

Anonymkode: e3d2a...ac3

Skrevet
På 8.11.2017 den 11.36, Geirfuglen skrev:

Takk for svar! Har dere forhandlet lokalt hvert år? 

Min jobb (jeg skrev over her at jeg tjener 620.000 og har 10 års ansiennitet) hadde lokale lønnsforhandlinger annethvert år frem til i 2014. Da pleide jeg alltid å få noen lønnstrinn, noen ganger flere, og andre ganger bare ett. Men så bestemte ny politisk ledelse å avskaffe lokale lønnsforhandlinger i kommunen i 2015, så nå har jeg ikke fått lønnsøkning (utover indeksregulering/generell lønnsøkning) på tre år... (Litt bitter for at jeg stemte frem disse politikerne, ja, men jeg haddde dessverre ikke fått med meg at de ville fjerne det :rolleyes: )

Anonymkode: 7ff23...2f4

Skrevet

Jeg har jobbet i kommune i 6 år og tjener 560 000. Av gode har jeg redusert pris på treningssenter, fleksitid.

Anonymkode: 260b6...520

Skrevet

Har jobbet i staten i like over 10 år. Tjener ganske nøyaktig 600 000 i året. Jeg har fleksitid, betalt overtid, jobbmobil (skatter riktignok av denne) og trening i arbeidstiden. I tillegg har arbeidsgiver fruktordning på jobb og subsidiert kantine. 

Anonymkode: 12c48...4c9

Skrevet

Tjener 580' og har 6 års ansiennitet. Goder? Tja, jeg har hjemmekontorløsning og fleksitid. Forhandler lokalt hvert år.

Anonymkode: 60889...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...