Gå til innhold

Når en fyr spør hvem som er best i sex ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en fyr lurer på hvem som er best i sex av han eller annen jeg har hatt sex med, hva er det da tegn på? At han er sjalu og/ eller usikker? Eller hva betyr det? 

Anonymkode: f3334...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Fisking etter kompliment? Spør han. 

Skrevet

"Best i sex":fnise:

Anonymkode: 14d2a...e0e

• Liker 13
Skrevet

I stedet for å spørre her hvorfor han spør om det så er det bedre å spørre han. 
Hvorfor i all verden skal han vite det? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, bortebra skrev:

Vet ikke. Fisking etter kompliment? Spør han. 

Spør han om hva? .... han har spurt flere ganger og jeg sier at jeg ikke kommer til å si det til han, men han sier at han ikke kommer til å gi seg. Han bare fortsetter å spør. Så jeg bare lurer på hvorfor det er så viktig for han ..

-TS

Skrevet
1 minutt siden, daemonia skrev:

I stedet for å spørre her hvorfor han spør om det så er det bedre å spørre han. 
Hvorfor i all verden skal han vite det? 

Han sier at han bare lurer. At han bare vil vite det liksom 

-TS

Skrevet

At han er idiot siden du ikke kan si han andre uten av han blir lei seg og må juge om han andre er bedre. 

Anonymkode: 40567...2a7

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han sier at han bare lurer. At han bare vil vite det liksom 

-TS

Snakk om å være usikker.... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, daemonia skrev:

Snakk om å være usikker.... 

Er det tegn på at han er usikker? Ikke så trygg på seg selv? Eller "redd" for at han andre er bedre enn han? 

-TS

Skrevet

Han her ville jeg satt på plass eller dumpet. Han lager jo drama 🙈

Anonymkode: 23a44...823

• Liker 4
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Enig. Det der hadde ikke jeg orket.

Anonymkode: c6ef2...555

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han om hva? .... han har spurt flere ganger og jeg sier at jeg ikke kommer til å si det til han, men han sier at han ikke kommer til å gi seg. Han bare fortsetter å spør. Så jeg bare lurer på hvorfor det er så viktig for han ..

-TS

Hvorfor vil du ikke fortelle?

Liker du å plage folk?

Hva er galt med å være ærlig? Om han andre er flinkest så fortell han det da! Er han flinkest så si det da!

Hallo, - eller vent, - fortell han masete fyren at du kjører anal med han andre,  men det får ikke masefyren lov til!  =)

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenta veksler mellom å pule to forskjellige karer, - og det er selvsagt han ene fyren som lager drama.

Jaja.

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en fyr lurer på hvem som er best i sex av han eller annen jeg har hatt sex med, hva er det da tegn på? At han er sjalu og/ eller usikker? Eller hva betyr det? 

At han er usikker på seg selv. For en dust ting å spørre om. Her vil du sannsynligvis gå i baret uansett hva du svarer. Svarer du han så kan det være han ikke tror deg. Svarer du eksen så blir han såra og vonbroten. Han har satt deg mellom barken og veden her.

Endret av Maleficenta
Skrevet
7 minutter siden, waco skrev:

Jenta veksler mellom å pule to forskjellige karer, - og det er selvsagt han ene fyren som lager drama.

Jaja.

Står ingen steder at hun holder på mef begge samtidig. Det er snakk om en fyr hun har sex med nå kontra en hun har HATT sex med. Altså i fortid.

• Liker 3
Skrevet

Det betyr at han er veldig usikker på seg selv og sikker dermed sjalu også. 

Anonymkode: 768dd...ccb

Skrevet

Det er jo helt dust ... For en fyr. 

Anonymkode: 218b8...605

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Ved å ikke svare har du jo svart. Hadde det vært han hadde ville det vært lett. At du holder igjen betyr vel den andre, men du vil ikke såre??

Hvorfor han spør må gudene vite. De fleste vil vel juge om sånt....

Skrevet

Det kan nok også bety at han selv synes han er flink, og at han håper du skal bekrefte det.

Anonymkode: 8755c...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...