Gjest Lexie Grey Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 (endret) Er det en selvfølge å bake kake til far denne dagen, for de som kan bake? Endret 7. november 2017 av Moondance
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 (endret) Ingen verdens ting gir jeg. Han fortjener ikke noe. Endret 7. november 2017 av Catalina Culès
Gjest Lexie Grey Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 3 timer siden, Calandria skrev: Ingen verdens ting gir jeg. Han fortjener ikke noe. Trist, men dessverre er det mange som har det sånn. Jeg håper du kan lage en fin dag for deg selv den dagen
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Ingenting. Har aldri gitt noe til verken morsdag eller farsdag. Anonymkode: d858e...a2b 1
Eamane Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Alt ifra sokker, kopp, lue, en t-shorte, sjokoladet med en tegning fra barna evt! Syns det er hyggelig å sette pris på mannen, og min egen far på denne dagen 😊
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Kake, blomster og evt konfekt. Og av og til flax julekalender. Anonymkode: 3af55...fcd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 Nei, gir ikke gave eller kake Anonymkode: 5cec2...a15
Arkana Skrevet 8. november 2017 #9 Skrevet 8. november 2017 Ingenting. Vi feirer ikke farsdag eller morsdag. Det hender vi bruker det som unnskyldning til å bake kake da.
Gjest Marillia Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 Som regel en blomsterbukett og et kort, det gjelder både til morsdag og farsdag. Har en og annen sjelden gang kjøpt gave.
FluffyJuggernaut Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 Det har variert, prøver å gi han noe nyttig eller noe han ønsker seg.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 Julenalender Anonymkode: de186...2ff
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #13 Skrevet 8. november 2017 Absolutt ingenting. Vi gir ikke noe til morsdagen heller. Ser ikke vitsen med det Anonymkode: 5f423...9f8
sommermor Skrevet 8. november 2017 #14 Skrevet 8. november 2017 Her blir det en blomst og et tent lys. Og mange takknemlige tanker opp til himmelen. Før fikk han ofte konfekt eller en blomsterbukett, og vi spiste marsipankake.
Nappetass1 Skrevet 8. november 2017 #15 Skrevet 8. november 2017 Hadde vi hatt et godt forhold skulle han alltids fått en kvast og noe god konfekt. Men, nei.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 Pappaen min har ikke hatt mye jobb som pappa de siste årene (jeg er godt over 30 og yngst) men han er der når vi trenger ham og en fin bestefar. Han får innbundet bok med Jomsvikingene og forskjellig lakris og lakrissjokolader. Han bor et stykke unna, så ingen kake. Mannen min har enormt jobb som pappa, da vi har en skokk hvorav to er i bleier. Og han trår til og er som regel oftere ute av senga enn meg på natta. Så jeg baker kake som jeg vet han liker, kjøper mat han liker godt og forsøker å sette ham på pidestall hele dagen sammen med barna. Gaver og kort er det hjemmelagde ting som barna står for. Anonymkode: 6cc0a...ac1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #17 Skrevet 8. november 2017 "morsdagen" og "farsdagen" er bare for at handelsstanden skal skrape til seg enda mer penger... Anonymkode: 54227...9d3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #18 Skrevet 9. november 2017 Jeg kjøper som regel en pocketbok. Han leser mye, så det er en bra gave. Ellers har jeg kjøpt slips eller genser før Anonymkode: 77815...5cd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #19 Skrevet 9. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "morsdagen" og "farsdagen" er bare for at handelsstanden skal skrape til seg enda mer penger... Anonymkode: 54227...9d3 Akkurat som black Friday, cyber Monday, romjulsalg, nyttårsalg, påskemarked, sesongvarer, nattåpne kjøpsenentre, ta tre betal for to, lojalitetsklubber, salg generelt, sommersol, back to school salg, julemarked, outlet... Nesten så vi levde i en forbruks- og velstandsnasjon. Jeg liker å gjøre stas på pappaen min, uansett hvem som fant på farsdag. Jeg er ikke dum og vet godt at Ark tjente på boken jeg kjøpte til min far til farsdagen. Men jeg vet også godt at handelsstaden tjener godt på meg hver eneste måned. Til ting jeg vil ha eller gi bort, som jeg strengt tatt ikke trenger kjøpe. Om alle slutter, så får det noen rare konsekvenser. Anonymkode: 6cc0a...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Skrevet 9. november 2017 Jeg har kjøpt en Ullvang genser til mannen, som barna skal gi til sin pappa. Så blir det kaker, kaffe og is sammen med svigers og mine foreldre. På kveldstid så er det tid for knulling, er jo tross alt farsdag Anonymkode: 734c0...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå