AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Hei, jeg driver å skriver en oppgave på skolen, og trenger litt hjelp. Jeg har problemer med å oversette denne setningen; In 2000, the cost to develop a new drug averaged $802 million, with time costs accounting for half of that amount. The large pool of potential research participants and the lower cost of research in countries such as China and India provide opportunities to accelerate recruitment. Jeg skjønner ikke helt hva det jeg har "fetet" betyr! Takk for all hjelp Anonymkode: 01ced...5e8
stan Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg driver å skriver en oppgave på skolen, og trenger litt hjelp. Jeg har problemer med å oversette denne setningen; In 2000, the cost to develop a new drug averaged $802 million, with time costs accounting for half of that amount. The large pool of potential research participants and the lower cost of research in countries such as China and India provide opportunities to accelerate recruitment. Jeg skjønner ikke helt hva det jeg har "fetet" betyr! Takk for all hjelp Anonymkode: 01ced...5e8 Kanskje noe slik: I 2000 kostet det i gjennomsnitt 802 millioner dollar å utvikle en ny medisin. Tidskostnader utgjør halvparten av kostnadene. Den store mengden potensielle forsknings deltakere, og de lave kostnadene for forskning i land som Kina og India gir muligheter til å rekruttere raskere. Time cost eller tidskostnader er et begrep innen prosjektstyring. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå