Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Vet at Juicy Tubes lenge har vært favoritt-glossene til mange. Men jeg har enda ikke prøvd dem.

Nå har jeg litt lyst til å kjøpe meg en rosa farget til våren.

Men gir de litt/mye farge? Klisser de fælt? Får man tørre lepper av dem?

Ja, det lurte jeg på :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet
De klisser.

Søren a :roll:

Den ene hadde en så fin farge.

Skrevet

Jeg syntes de er bra. Ja, de klisser endel, men de er holdbare.

Skrevet

De gir minimalt med farge, og klisser noe sinnssykt. Lukter godteri.

Hvis du vil ha gloss i tube, har Biotherm kjempegod gloss (også litt lite farge), eller min nye favoritt, Full Kiss fra Helena Rubinstein. Skikkelig kremaktig, dekkende farge, og ikke så klissete. Kostet 195,- mener jeg å huske. Jeg har den i en farge som heter Boudoir Bronze, som er rosaaktig med gullfarget skimmer (ikke glitter). :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes DiorKiss glossene fra Dior er mye bedre enn Juicy Tubes fra Lancome. De kommer i mange fine farger og de sitter godt. Tubene er store og veldig drøye i bruk.

Gjest Gulltopp
Skrevet
Jeg synes DiorKiss glossene fra Dior er mye bedre enn Juicy Tubes fra Lancome. De kommer i mange fine farger og de sitter godt. Tubene er store og veldig drøye i bruk.

Helt enig, Dior Kiss er super. Kjempefin glans også.

Skrevet

Juicy tubes gir de mest skinnende og blanke leppene man kan få :) Litt klissete blir de, men det er verdt det.

Juicy tubes kommer i utallige farger, og noen av de gir ikke så mye farge. Har en knallrosa (strawberry daquiry) som bare gitt bittelitt farge, men den lukter veldig godt :)

Oppsummering; du får sexye lepper, men ikke tro at gutter vil kysse deg mens du har det på deg ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den er altfor klissete og leppene mine ble utrolig tørre. Nå bruker jeg en fra Clinique, den er god.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ingen her som vet at dere bør legge underlag på leppene før glossen så leppene ikke blir tørre?

Legg litt Blistex el. lign. på leppene før glossen så får dere ikke tørre lepper.

Skrevet

Gloss tørker vel ut uansett, det er min erfaring (til tross for om jeg bruker lipbalm e.l. under). Det eneste unntaket jeg kjenner til, er den fargede lipbalmen til Clarins (=Holy Grail for meg, dvs at den aldri vil bli byttet ut, jeg vil garantert kjøpe den igjen)

Gjest Daniella_
Skrevet

Jepp...jeg elsker disse glossene. Alle av Dior sine glosser er blandt mine favoritter :)

Men jeg ville teste ut noe nytt.

Juicy Tubes blir ikke aktuelt. Hater klissete glosser.

Jeg skal sjekke ut noen av de her som har blitt anbefalt.

Tusen takk.

Og jeg bruker alltid leppepomade under glossen. Weleda sin...

Skrevet
Hvis du vil ha gloss i tube, har Biotherm kjempegod gloss (

Helt enig! De er kjempegode, og mange fine farger. Jeg har to forskjellige!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes klissfaktoren varierer litt når det gjelder Juicy Tubes, fra farge til farge. Har en i fargen Peche, som er sinnsykt klissete, og en i Spring Fling, som jeg ikke synes klisser så mye. Det varierer også hvor mettet fargen er.

Skrevet

Glansen er fin og holdbarheten i grunnen ganske grei den også, men om du har langt hår anbefaler jeg deg å ha håret oppsatt når du bruker den for som flere har sagt her, de er fryktelig klissete.

Et vindpust så har du juicy tubes i hele håret :-?

Skrevet

Jeg synes Juicy Tubes er forferdelig. Skikkelig seig og klissete og ikke behagelig å ha på. Selv vanlig billig lypsyl lipgloss er bedre.

Skrevet

Signerer her jeg også, Dior sine er mye bedre! :-)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

De klisser ja, men gjør ikke alle lipglosser det da? De gir dessuten akkurat passe glans og både smaker og lukter godt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble tørr på leppene til tross for å ha brukt leppepomade under. Blir ikke sånn av Clinique sin i allefall.

Skrevet

Jeg elsker Juicy Tubes :-)

Bruker allid lepomade under så leppende ikke blir tørre.

Eneste glossen jeg har hatt som sitter i timesvis og ikke forsvinner selv om man tar seg noe å drikke.

De har mange fine farger og lukter kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...