AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Hei! Jeg lurer på om noen vet hva slags priser skilpadder ligger på i Norge kontra Sverige? Ringte til en dyrebutikk ista der de sa at de kunne bestille inn for at jeg kunne hente, men pris var hun ikke sikker på. Vil helst ha landskilpadde, er det noen om har tips og kjekke ting å vite om landskilpadde før jeg evnt skaffer meg en? Sitter allerede med en del kunnskap fra nett, men ønsker gjerne mer! På forhånd, takk! Anonymkode: 9ac6f...62e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Nå har jeg ikke skilpadde selv, men har vurdert det, og lest mye om det. Men jeg velger nok å ikke skaffe meg det. For de er nok ikke bare lette å ta seg av. Renhold er viktig, skal renholde daglig, veldig viktig å være nøye med kosten, om mulig burde de gå i dvale, de er veldig vane dyr, det kan ta 1 år, før de føler seg hjemme hos deg. Så derfor bør de ikke flyttes, passes hjemme hos andre, bli tatt med hit og dit. Og de lever lenge, antageligvis lenger enn deg. Så det er ett veldig stort ansvar. Og det er jo ikke som hund eller katt som vil kose med deg, og du kan leke med. Anonymkode: 997ab...fe6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 De ligger på 3500 i dyrebutikkene her. Anonymkode: d579c...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå