AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Hei alle samme vi er ny innflyttere på stenseth i nedre eiker. Her er det tre barnehager. Har dere noen erfaringer med noen av de? Anonymkode: f706a...a77
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Har hørt positivt om alle sammen på Stenseth. Ville valgt den nærmeste. Og hvis dere bor på stenseth ville jeg søkt på denne, pga slippe å kjøre opp til hovjordet når det er snø/is. Eller så er det mange fine nede på flata også Anonymkode: 6b589...df2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg har dårlig erfaring med Langløkka barnehage. Ofte de mister barn på tur. Vår ble glemt på bussen. Byttet til stenseth barnehage og er veldig fornøyde Anonymkode: 79771...b82
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har dårlig erfaring med Langløkka barnehage. Ofte de mister barn på tur. Vår ble glemt på bussen. Byttet til stenseth barnehage og er veldig fornøyde Anonymkode: 79771...b82 Å jeg byttet fordi det jobber memnesker der som har/eller bruker rus på fritiden. Anonymkode: 79771...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå