Gå til innhold

Når fortelle x om ny type

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det lurt å fortelle x'n at jeg har fått ny type? Vi har ikke hatt et forhold på over 2 år, og jeg har eneansvar for barnet vårt. Faren , altså ex'n er ikke så mye inni bildet, han kommer og går når det passer han og det er ikke så ofte. Det jeg er redd for er at han vil slutte helt å ha samvær fordi jeg har møtt en ny, men jeg ønsker ikke å holde det skjult. Bør jeg fortelle det før jeg introduserer han nye for barnet vårt, eller vente å se hvordan det går de neste månedene? 

Anonymkode: 63201...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er like greit at samværet slutter når det tydeligvis er basert på ditt kjærlighetsliv uansett.

Jeg sa det til min ex først av alle så og si, fordi vi har barn sammen.

Skrevet
9 minutter siden, addict skrev:

Høres ut som det er like greit at samværet slutter når det tydeligvis er basert på ditt kjærlighetsliv uansett.

Jeg sa det til min ex først av alle så og si, fordi vi har barn sammen.

Det er overhodet ikke basert på mitt kjærlighetsliv, men du kan jo velge å tro det. Greia er at bf vil være pappa når det er gøy for han og bare da, og da brukes alle unnskyldninger lett når han ikke vil resten av tiden😛

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke sett noen grunn til å fortelle det til eksen om vi hadde såpass sporadisk kontakt.

Anonymkode: c006a...c94

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er overhodet ikke basert på mitt kjærlighetsliv, men du kan jo velge å tro det. Greia er at bf vil være pappa når det er gøy for han og bare da, og da brukes alle unnskyldninger lett når han ikke vil resten av tiden😛

Hvis han bruker kjærlighetslivet ditt som en unskyldning så er det jo basert på ditt kjærlighetsliv...?

Hvis gleden av å være far og det å faktisk stille opp for sitt barn ikke veier sterkt så blir det jo basert på ditt kjærlighetsliv så lenge det er grunnen til at han kuttet samværet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...