AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Det er derfor så mange troller her. Anonymkode: aa4b3...e40 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Har du testet det ut selv? Anonymkode: 0eb39...bee
Gjest Walkingdead Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg synes ikke noe om folk som troller og bruker opp de gode kreftene til andre.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Noen her er ekstremt nærtagende. Selv når det ikke er «trolling» på gang men helt saklige kommentarer, så er det noen som påstår hardt at det er «trolling». Forstår ikke disse menneskene... Klarer de ikke å få litt motstand? Klarer de verken å heve seg over det eller ta det til seg? Anonymkode: 2a06b...94d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Og bare så vi har det klart, jeg er ikke for «trolling» på noen måte. Synes det er synd at enkelte synes det er gøy å holde på med dette. Anonymkode: 2a06b...94d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor så mange troller her. Anonymkode: aa4b3...e40 det er fordi dette er et kvinneforum og de fleste her er kvinner. det er jo veldig kjent at kvinner blir krenker og fornærmet av alt mulig , eller ellers ting de ikke er enig med faller de jo av stolen sin. Anonymkode: 7d4f3...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: det er fordi dette er et kvinneforum og de fleste her er kvinner. det er jo veldig kjent at kvinner blir krenker og fornærmet av alt mulig , eller ellers ting de ikke er enig med faller de jo av stolen sin. Anonymkode: 7d4f3...4f2 Dette er ikke sant. Synes det blir dumt å dra alle under en kam. Man jo påstå akkurat det samme om alle menn, men det er heller ikke sant at alle er sånn. Du må være litt mer kritisk til din egen tankegang. Anonymkode: 2a06b...94d 2
Forundret.. Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor så mange troller her. Anonymkode: aa4b3...e40 Ved å fjerne anonymbruker så ville nok mindre personer trollet, og så ville nok også reaksjonene blitt anderledes bak et nick. 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Er ikke noe vanskelig. Si noe politisk ukorrekt når det kommer til kvinners seksualitet, graviditet, likestilling eller noe i den duren. Kritiser kvinner for at de ikke tar ansvar for egne feil. Kritiser kvinner for å være passive og late Kritiser kvinner for å løpe etter badboys Kritiser kvinner for å mangle humor, sjarm, evne til å flørte osv.... Kort fortalt: si ting som får kvinner til å få negative følelser og de føler seg truffet av det man skriver. Så kan man kose seg med Anonymkode: d5b9e...88e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 Det er jo de som troller som blir provoserte av at andre er følsomme. Det er trossalt derfor de troller Anonymkode: 51637...017 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noe vanskelig. Si noe politisk ukorrekt når det kommer til kvinners seksualitet, graviditet, likestilling eller noe i den duren. Kritiser kvinner for at de ikke tar ansvar for egne feil. Kritiser kvinner for å være passive og late Kritiser kvinner for å løpe etter badboys Kritiser kvinner for å mangle humor, sjarm, evne til å flørte osv.... Kort fortalt: si ting som får kvinner til å få negative følelser og de føler seg truffet av det man skriver. Så kan man kose seg med Anonymkode: d5b9e...88e Det er ditt liv og du bestemmer hvordan du vil bruke det. Anonymkode: 2a06b...94d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #12 Skrevet 7. november 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Er ikke noe vanskelig. Si noe politisk ukorrekt når det kommer til kvinners seksualitet, graviditet, likestilling eller noe i den duren. Kritiser kvinner for at de ikke tar ansvar for egne feil. Kritiser kvinner for å være passive og late Kritiser kvinner for å løpe etter badboys Kritiser kvinner for å mangle humor, sjarm, evne til å flørte osv.... Kort fortalt: si ting som får kvinner til å få negative følelser og de føler seg truffet av det man skriver.Så kan man kose seg med Anonymkode: d5b9e...88e Hvis moddene hadde saumfart din bruker, ville de funnet mange slike tråder startet av deg? Anonymkode: 0eb39...bee 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 Nå synes jeg det er stor forskjell på de som skulle hatt en dårlig dag og slengt ut noen unødvendige kommentarer enn de som nærmest lever av det å får næring av å være destruktiv og renspikket provokatør. Jeg så et troll som bikket over til å bli en stalker og drev sjikane. Slike bør rapporteres inn. Andre er psykisk syke og og en god del har kanskje en dårlig dag. https://www.google.no/amp/s/helt.digital/studie-derfor-nett-troll/amp/ Er observant og gjenkjenner språket til en ny bruker. De klarer ikke gjemme seg i det lange løp og språget vil alltid la seg gjenkjenne til slutt. Kommer til å fortsette rapportering Anonymkode: c26b2...776 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 20 minutes ago, AnonymBruker said: Hvis moddene hadde saumfart din bruker, ville de funnet mange slike tråder startet av deg? Anonymkode: 0eb39...bee Jeg lager ikke tråder. Hadde en tråd, men den var seriøs faktisk. Er ikke ofte jeg gidder å provosere så mye. Setter ting på spissen ja, men jeg forholder meg saken. Styrer unna personangrep også. 4 minutes ago, AnonymBruker said: Nå synes jeg det er stor forskjell på de som skulle hatt en dårlig dag og slengt ut noen unødvendige kommentarer enn de som nærmest lever av det å får næring av å være destruktiv og renspikket provokatør. Jeg så et troll som bikket over til å bli en stalker og drev sjikane. Slike bør rapporteres inn. Andre er psykisk syke og og en god del har kanskje en dårlig dag. https://www.google.no/amp/s/helt.digital/studie-derfor-nett-troll/amp/ Er observant og gjenkjenner språket til en ny bruker. De klarer ikke gjemme seg i det lange løp og språget vil alltid la seg gjenkjenne til slutt. Kommer til å fortsette rapportering Anonymkode: c26b2...776 Hva om du rapporterer feil person? Anonymkode: d5b9e...88e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om du rapporterer feil person? Anonymkode: d5b9e...88e Som sagt, jeg er observant. Kanskje trådstarter er en av de som har blitt slettet og startet opp en ny bruker. Skal følge med. Rapporter ikke i hytt og gevær, men de jeg ser faktisk utpeker seg i svært dårlig retning og de med gjentagende meninger som strider mot norsk lov. Anonymkode: c26b2...776 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Anonymkode: c26b2...776 Er kvinnekritikk imot norsk lov? Anonymkode: d5b9e...88e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #17 Skrevet 7. november 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinnekritikk imot norsk lov? Anonymkode: d5b9e...88e Da mener du hat? Nei, men hvis du konsekvent driver kvinnekritikk som du så pent sier, så har du et problem. Kanskje da på tide å finne andre hobbier og melde fra til legen at du trenger psykolog. Anonymkode: c26b2...776 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #18 Skrevet 7. november 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Da mener du hat? Nei, men hvis du konsekvent driver kvinnekritikk som du så pent sier, så har du et problem. Kanskje da på tide å finne andre hobbier og melde fra til legen at du trenger psykolog. Anonymkode: c26b2...776 Kritikk er ikke hat. Lær deg forskjellen. Uten kritikk hadde ikke verden gått fremover. Man må vite hva som er dårlig, for at man skal bli bedre. Og jeg syns det er litt vel drastisk å anbefale en psykolog fordi man velger å diskutere kvinner og kritisere de. Anonymkode: d5b9e...88e
Horten Market Skrevet 7. november 2017 #19 Skrevet 7. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke sant. Synes det blir dumt å dra alle under en kam. Man jo påstå akkurat det samme om alle menn, men det er heller ikke sant at alle er sånn. Du må være litt mer kritisk til din egen tankegang. Det er ingen som mener at alle kvinner er sånn. Du må da skjønne det at "alle" ikke betyr praktisk talt alle. Og dette er altså et forum som særpreges av brukere som veldig lett blir "krenket". Et kvinneforum. Du finner ikke samme tendens i debatter der menn dominerer. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, du mener altså at dette ikke er kvinnehetsene? Det du siterte er absolutt ikke er hetsende. Du gir et godt eksempel på hvor nærtagende noen kvinner er.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #20 Skrevet 7. november 2017 7 minutter siden, Horten Market skrev: Det er ingen som mener at alle kvinner er sånn. Du må da skjønne det at "alle" ikke betyr praktisk talt alle. Og dette er altså et forum som særpreges av brukere som veldig lett blir "krenket". Et kvinneforum. Du finner ikke samme tendens i debatter der menn dominerer. Det du siterte er absolutt ikke er hetsende. Du gir et godt eksempel på hvor nærtagende noen kvinner er. Jo, vett, mab finner akkurat de,samme tendensene i mannlige debattmiljøene. Anonymkode: 2e72a...5cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå