AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg er kommer ikke naturlig overens med folk flest. Aldri er jeg den som står foran folk og snakker eller stopper opp med smalltalk. Men når jeg først klaffer med noen er det veldig deilig!! Men det skjer så sjeldent! det må være deilig å klaffe så naturlig med alle. Anonymkode: 1e6f1...030
Kalevala Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Hvor gammel er du? Jeg er nok som deg. Men synes det er lettere nå som snart 50-åring, enn da jeg var 20.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, Kalevala skrev: Hvor gammel er du? Jeg er nok som deg. Men synes det er lettere nå som snart 50-åring, enn da jeg var 20. 26 år. Vil ikke kaste bort hele mitt unge liv på å være vanskelig å komme inn på heller. Orker ikke vente til jeg er 50 Anonymkode: 1e6f1...030
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Jeg er sånn som deg. De få gangene jeg opplever kjemi med noen er det ganske fantastisk. Også morsomt at det skjer uavhengig av kjønn og alder. Mennesker er fascinerende. Noen mennesker opplever kjemi med alle, eller rettere sagt; noen opplever at alle føler kjemi med dem. En flott egenskap, men ikke så mange forunt. Alle er forskjellige, og man må nesten bare akseptere at det er slik. Anonymkode: 7fa53...ab9 1
Kalevala Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 26 år. Vil ikke kaste bort hele mitt unge liv på å være vanskelig å komme inn på heller. Orker ikke vente til jeg er 50 Anonymkode: 1e6f1...030 Første skritt er å være vennlig og imøtekommende mot de du møter. Det vil gjøre 90% av dem vennlig innstilt til deg, og det er den beste starten for kommunikasjon med andre. Du trenger ikke snakke noe særlig for å være vennlig. Det holder med et smil, og noen nikk til det andre prater om.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Du må bare lete etter ting dere har felles eller godta at dere er forskjellige men være nysgjerrig. Vil tørre å påstå at de som kommer over ens med flest er rolige typer som ikke prater mest. Anonymkode: 73658...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sånn som deg. De få gangene jeg opplever kjemi med noen er det ganske fantastisk. Også morsomt at det skjer uavhengig av kjønn og alder. Mennesker er fascinerende. Noen mennesker opplever kjemi med alle, eller rettere sagt; noen opplever at alle føler kjemi med dem. En flott egenskap, men ikke så mange forunt. Alle er forskjellige, og man må nesten bare akseptere at det er slik. Anonymkode: 7fa53...ab9 Bare svake mennesker aksepterer at det er slik når de ikke trives med det. Jeg opplever så og si aldri å føle noe felles med folk! Og hvordan skal jeg få meg kjæreste om dette gjelder også på datingmrkedet?? Hvordan forandre seg totalt? Anonymkode: 1e6f1...030
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Og de har det med å bli med på bilder, og jeg vet ikke hvordan de gjør det. Men det er som om folk tar bilder av dem. Og så legger de ut disse bildene på instagram. Aldri noen som legger ut bilder av meg. Jeg forlanger jo ikke at folk skal ta bilder av meg. Men jeg skjønner ikke hvordan de klarer det. Jeg er så kjedelig en person som aldri har klart noe imponerende. Og med imponerende mener jeg f.eks dette... Å gå overens. Anonymkode: 1e6f1...030
Elaine Marley Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare svake mennesker aksepterer at det er slik når de ikke trives med det. Jeg opplever så og si aldri å føle noe felles med folk! Og hvordan skal jeg få meg kjæreste om dette gjelder også på datingmrkedet?? Hvordan forandre seg totalt? Anonymkode: 1e6f1...030 Da må du gjøre noe med det. Ganske vanskelig for oss å vite hva som gjør at du ikke går overens med folk. For noen er det mer naturlig å prate med alt og alle, men for andre er det ikke det. Jeg er sånn som kan prate med folk og synes at de er hyggelige og alt det der, men det er få jeg virkelig har kjemi med. En viktig del av å snakke med folk er small talk. Man trenger ikke å stå foran folk og prate eller være så jævla imponerende eller spennende for å gå overens med folk. De fleste er ikke imponerende eller spennende sånn generelt.
Charlene87 Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kommer ikke naturlig overens med folk flest. Aldri er jeg den som står foran folk og snakker eller stopper opp med smalltalk. Men når jeg først klaffer med noen er det veldig deilig!! Men det skjer så sjeldent! det må være deilig å klaffe så naturlig med alle. Anonymkode: 1e6f1...030 Jeg er sånn! Men så er jeg en introvert person, kanskje du er det samme? Du burde i hvertfall google det opp, for det er veldig intersangt å finne ut at jeg var slik! Jeg har få gode venner og er veldig fornøyd med det^^
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 Jeg er en person som stort sett går godt overens med folk flest. Men det er ikke alle jeg klikker like godt med likevel, og få av de personene blir mer enn bekjente. Kanskje du skal senke forventningene til hva du ville vært? For å bli flink på small talk: 1) vær litt nysgjerrig, still spørsmål. Folk flest liker å snakke om jobb, barn og seg selv 2) Skryt! har de en spennende jobb, så si det! Har de flinke barn, så kommenter det! Har de et fint plagg, så fortell de det! ALLE liker å få positiv feed back, og da er du brått et stort skritt nærmere en hyggelig samtale Anonymkode: 9e1c3...4ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå