Gå til innhold

Skjedekatarr...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann,

Jeg har et problem nedentil. Plutselig en dag etter sex med min nye kjæreste, så begynte det å klø voldsomt, litt sviende kløe på en måte. For øvrig var det helt håpløst å ha sex da jeg var så våt at det nyttet ikke!Det bare rant, og det er ikke likt meg. Så begynte å lure allerede da...Samtidig etterpå fikk jeg helt tynn gjennomsiktig utflod i massevis! Det er så ille at det nærmest drypper på gulvet hvis jeg går uten truse. Akkurat som vann.

Jeg tenkte at det var sopp og begynte å smøre på canesten krem og bruke vivag piller. (det var det eneste jeg hadde, skulle bare sjekke om det hjalp).

Nå er utfloden min smårosa, noen ganger mer blodig. Kløen er mer intens enn når jeg har hatt sopp før, så begynner å tvile på om det er det. Det klør liksom ikke konstant, men når jeg tar på det.

Begynner å lure på om jeg kanskje har fått skjedekatarr? Er det noen som har noe peil på dette området? Noen som kjenner seg igjen i det jeg beskriver?

I tilfelle det er skjedekatarr, kan dette smitte gutter?

Tusen takk for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Det høres ikke akkurat ut som kjedekatarr men jeg er jo ingen lege!

Da jeg hadde kjedekatarr eller livmorhalsbetennelse som det også kalles merket jeg det på lukta. Det lukter nemlig råtten fisk og jeg hadde nok mye mer utflod enn vanlig men ikke så ille som du beskriver. Jeg kan ikke huske at det klødde!

Ta deg en tur til legen du!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klødde heller ikke da jeg hadde skjedekatarr. Jeg hadde ileluktende utflod som av og til var rosa. Jeg fikk en krem på resept av legen og da gikk det over rimelig raskt.

Anbefaler deg å ta en tur til legen for å få sjekket det opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...