AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Del Skrevet 7. november 2017 Babyen har siden fødsel hatt myye luft i magen. Er nå 4 mnd. Magen buldrer og det promper som en voksen mann både dag og natt. Babyen er generelt veldig blid og fornøyd, men noe uro på nettene med mye sprelling. Jeg har prøvd melkefri diett og spiser ikke løk eller kål. Helsestasjonen sier at noen bare promper mye uten at det trenger være noe galt. Har dere også hatt det sånn? Vil ikke bagatellisere det dersom babyen plages Men virker jo helt fornøyd. Vet ikke om jeg bør fortsette å luke ut matvarer eller om babyen bare har mye luft generelt... Anonymkode: afaac...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren14 Skrevet 7. november 2017 #2 Del Skrevet 7. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Babyen har siden fødsel hatt myye luft i magen. Er nå 4 mnd. Magen buldrer og det promper som en voksen mann både dag og natt. Babyen er generelt veldig blid og fornøyd, men noe uro på nettene med mye sprelling. Jeg har prøvd melkefri diett og spiser ikke løk eller kål. Helsestasjonen sier at noen bare promper mye uten at det trenger være noe galt. Har dere også hatt det sånn? Vil ikke bagatellisere det dersom babyen plages Men virker jo helt fornøyd. Vet ikke om jeg bør fortsette å luke ut matvarer eller om babyen bare har mye luft generelt... Anonymkode: afaac...790 Umodent tarmsysten gjør jo at mange har mye luft helt uavhengig av hva du spiser eller ikke. Du ammer? I såfall får jo kroppen hans det den er laget for, og så lenge han ikke plages veldig så ville jeg bare avventet, for det bedres ettersom tarmsystemet modnes. Men ville hvertfall ventet til 6 mnd med fast føde for ikke å skape mer problemer enn nødvendig, og tatt den starten veldig rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Del Skrevet 7. november 2017 Begge mine feis som et uvær. Men var stort sett blide og fornøyde begge to. En del sprelling på natta mot morgenkvisten for å jobbe ut lufta som noen få ganger har resultert i frustrasjon og grining. Løsningen da har vært å løfte føttene, massere, ligge oppå meg og bli klappet og massert på ryggen og når baby har blitt eldre kravle litt rundt. Nattessøvnen blir jo uansett brutt.. Anonymkode: ab089...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Del Skrevet 7. november 2017 Kiropraktor hadde vi veldig godt utbytte av med mini😊 Anonymkode: 25da5...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå