AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Kvinne. Nyskilt.Nettopp fått en hel dobbelgarasje med loftsstue for meg selv.Fått ut exmannens endeløse rot og bildeler. Inntørkede oljedammer all over the floor vitner om alr annet enn det jeg forbinder med ryddighet og hygge. Så nå ønsker jeg å rydde og organisere. Alt jeg trenger på sin plass. Men hvor begynner jeg? Kunne tenke meg hagemøbler i ene halvparten som en slags hagestue , men hvordan få det lunt , rustikt og hyggelig på en gang liksom? Tar gjerne imot organiseringstips fra dem som måtte ha. Isolert ferdig innredet loft i annen etg med kvist. Anonymkode: cb169...e28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Portene er veldig flekkete og stygge på innsiden men er vel ikke rette årstiden for å behandle dem nå? De knirker endel og er litt tråe å åpne. Hva slags spray bruker jeg? Dette er en ledd granport og hver vinter pleier den å fryse i ledd og nøkkelhull.Trenger sårt vaktmesterråd her.Så takknemlig for alle tips. Ts Anonymkode: cb169...e28
Apis Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Bruke 5-56 på ledd og låsolje i nøkkelhull, bruker å søke på mancave på YouTube, mulig litt maskulint for deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå