Gå til innhold

Maria Mena kan overhode ikke synge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe galt med stemmen hennes? Nei, hun synger ikke som Mariah Carey - hun synger som Maria Mena:
Unikt! Et nisjeprodukt. Ingen over, ingen ved siden av. See? ;) 

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sanger kan man skrive om ex'ene? Blir litt endimensjonalt.

Anonymkode: fe137...716

Alt handler om kjærlighet. Og tap av den. Bøker som sanger :-) jeg syns hun er en ærlig og sårbar sjel som vet en del om livet. Jeg er ingen fan. Her rocker det :-) men jeg liker hennes kunstneriske sjel. Hun tør :-) ære være liksom. Er sånn fan uten å være fan om du skjønner :-)

Skrevet

Dessuten er kjærlighet/svik/tap/hat evige følelser og de kommer aldri til å gå av moten. Folk opplever det hele tiden.

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Dessuten er kjærlighet/svik/tap/hat evige følelser og de kommer aldri til å gå av moten. Folk opplever det hele tiden.

Sånn er det. En stor del av livet handler om akkurat det. 

Skrevet
22 minutter siden, NotNaomi skrev:

Alt handler om kjærlighet. Og tap av den. Bøker som sanger :-) jeg syns hun er en ærlig og sårbar sjel som vet en del om livet. Jeg er ingen fan. Her rocker det :-) men jeg liker hennes kunstneriske sjel. Hun tør :-) ære være liksom. Er sånn fan uten å være fan om du skjønner :-)

Musikk for kjerringer, det er det det er.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Musikk for kjerringer, det er det det er.

Ikke enig i det. Jeg er ikke akkurat kjerring :'D 

Skrevet (endret)

Maria Mena er ikke helt min type musikk, og jeg er ikke veldig glad i stemmen hennes. Synes ikke hun er spesielt flink til å synge, men det finnes mange som er verre enn henne. Selv om mange liker den julesangen hennes (er det "Home for Christmas" den heter?), så synes jeg egentlig den er en smule deprimerende. Ikke bare på grunn av stemmen, men hele sangen. Får ikke noen god julefølelse av den, liksom.

Så er det jo sånn da, at alle har ulike preferanser og meninger. Jeg er for så vidt ikke noe glad i Mariah Carey sin stemme heller, selv om mange synes det motsatte. Og jeg synes for så vidt at det er litt tullete å lage en hel tråd bare for å si at man ikke synes Maria Mena kan synge ... så da er det kanskje litt tullete at jeg svarer også. 

Endret av letterbomb
Skrevet
59 minutter siden, letterbomb skrev:

Maria Mena er ikke helt min type musikk, og jeg er ikke veldig glad i stemmen hennes. Synes ikke hun er spesielt flink til å synge, men det finnes mange som er verre enn henne. Selv om mange liker den julesangen hennes (er det "Home for Christmas" den heter?), så synes jeg egentlig den er en smule deprimerende. Ikke bare på grunn av stemmen, men hele sangen. Får ikke noen god julefølelse av den, liksom.

Så er det jo sånn da, at alle har ulike preferanser og meninger. Jeg er for så vidt ikke noe glad i Mariah Carey sin stemme heller, selv om mange synes det motsatte. Og jeg synes for så vidt at det er litt tullete å lage en hel tråd bare for å si at man ikke synes Maria Mena kan synge ... så da er det kanskje litt tullete at jeg svarer også. 

Sånn er det nok.

Skrevet
På 8.12.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Maria Mena er en av Norges dyktigste artister! Hun hadde ikke fått opptre på Late Night med David Letterman om hun ikke hadde vært fantstisk dyktig!

Anonymkode: 220ce...9a8

Hun er vel en hederskvinne også, da? :fnise: 

Nei, altså,  i likhet med mange andre her, så klarer jeg ikke å høre på Maria Mena. Man må være tonedøv for å like å høre på henne. Selv den ukastrerte hannkatten til naboen er mer behagelig å høre på!

Anonymkode: 17c1d...565

• 1 måned senere...
Skrevet

Hun bomba noe voldsomt på Letterman for noen år siden. Da var det flaut å være norsk.

Skrevet
12 timer siden, jack_daniels skrev:

Hun bomba noe voldsomt på Letterman for noen år siden. Da var det flaut å være norsk.

Herregud. Du har ingen grunn til å være flau over å være norsk om en nordmann gjør det dårlig, ei heller har du noe å være stolt av om en nordmann gjør det bra. Bare hjernedøde tåper identifiserer seg med sin nasjonalitet.

Anonymkode: 7698f...43d

Gjest N-Nøff
Skrevet
På 7.11.2017 den 1.58, Chibi skrev:

Vel, jeg synes hun er flink jeg :) 
Er mange artister som jeg ikke liker, men som andre digger..Og de artistene sier gjerne "Hoe, fuck, bitch, " 50 ganger iløpet av en låt... :P

Jeg liker henne pga stemmen hennes, gir meg frysninger og det er bare noen artister det skjer med bl.a; David Bowie, Queens/Freddie, Gary Moore...Avenged Sevenfold, etc..Hører på mye rart.
For meg er musikk mye, ikke bare legger jeg merke til vokalen, men hele pakka; Rytmen, melodien. Alt det spiller inn :)

Men, er lov å være uenig.

Freddie Mercury SKRIKER BARE, da. Hele tiden. I alle sangene sine. Hvordan kan noen like det?

Skrevet
5 timer siden, Neinøff skrev:

Freddie Mercury SKRIKER BARE, da. Hele tiden. I alle sangene sine. Hvordan kan noen like det?

Ok. Da tror jeg du må vaske ørene dine. Han synger høyt og har en kraftig stemme. Freddie er en av tidenes vokalister, det er det ikke et fnugg av tvil om. 

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
3 minutter siden, DeLorean skrev:

Ok. Da tror jeg du må vaske ørene dine. Han synger høyt og har en kraftig stemme. Freddie er en av tidenes vokalister, det er det ikke et fnugg av tvil om. 

Nei, han skriker. Det er forskjell på å treffe tonen med skriking og å synge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...