AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #21 Skrevet 9. november 2017 Dette er en merkelig tråd å lage. Var det bare behov for å få ut litt edder og galle i dag og så falt valget tilfeldigvis på Maria Mena? Hun har funnet sin nisje og vi er mange som liker hennes musikk og stemme. Hun har særpreg og lager tekster som ofte handler om de nære ting ja, men det er slike situasjoner vi som mennesker kan kjenne oss igjen i over hele verden. Det handler om å være menneske. Liker en det ikke, så hører en på noen andre. Anonymkode: f709e...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 På 7.11.2017 den 1.02, AnonymBruker skrev: Måtte bare få sagt det. Fæl musikk. Riktig ille. Anonymkode: fe137...716 Ikke bra! Synger falskt. Denne er fin: seventeen med alessia cars. Hun du nevner er ikke i nærheten en gang men jødisk musikk er kanskje litt vanskelig å nå opp til når de blir fremstilt og laget sånn. Anonymkode: b90ae...166
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 På 9.11.2017 den 9.27, AnonymBruker skrev: Dette er en merkelig tråd å lage. Var det bare behov for å få ut litt edder og galle i dag og så falt valget tilfeldigvis på Maria Mena? Hun har funnet sin nisje og vi er mange som liker hennes musikk og stemme. Hun har særpreg og lager tekster som ofte handler om de nære ting ja, men det er slike situasjoner vi som mennesker kan kjenne oss igjen i over hele verden. Det handler om å være menneske. Liker en det ikke, så hører en på noen andre. Anonymkode: f709e...0f0 Man kan ikke kalle det en nisje når vedkommende ikke klarer å synge. Ikke noe carey liksom... Anonymkode: b90ae...166 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #24 Skrevet 14. november 2017 På 9.11.2017 den 8.56, AnonymBruker skrev: Det er visst mange her som ikke klarer å skille mellom objektive kvaliteter og subjektive preferanser. Jeg har ikke mye til overs for Maria Mena, men det faller på sin egen urimelighet å si at hun ikke har talent. Litt enig her. Kan ikke utstå kombinasjonen av offermentalitet og pinlig cockyness. Var herlig når hun skulle fremføre en sang til alle "haterne" som mener hun synger dårlig på Spellemannprisen, og leverte elendig. På den annen side bør man ikke nekte for at hun er en dyktig låtskriver med musikktalent. Anonymkode: af84a...445 1
Nappetass1 Skrevet 14. november 2017 #25 Skrevet 14. november 2017 Liker henne godt jeg da. Skal dog være enig med de som sier at hun er blitt en bedre artist etterhvert og ikke er så flink live!
Alvario Skrevet 14. november 2017 #26 Skrevet 14. november 2017 Hun blir mye spilt på radio og har vel solgt helt greit, så talent må hun ha. Selv klarer jeg ikke stemmen og skrur fort av.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #27 Skrevet 14. november 2017 Hvis du gnikker en gaffel mot en tallerken så er det mere melodisk enn Maria Mena. Anonymkode: 1a3c6...6fe 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #28 Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du gnikker en gaffel mot en tallerken så er det mere melodisk enn Maria Mena. Anonymkode: 1a3c6...6fe Dette ligner på mobbing. Er du en mobber? Anonymkode: f709e...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #29 Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du gnikker en gaffel mot en tallerken så er det mere melodisk enn Maria Mena. Anonymkode: 1a3c6...6fe Anonymkode: 76fd7...2c9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #30 Skrevet 14. november 2017 På 7.11.2017 den 1.02, AnonymBruker skrev: Måtte bare få sagt det. Fæl musikk. Riktig ille. Anonymkode: fe137...716 Ja, DU synes Maria Mena har fæl musikk. Og det er DIN subjektive mening, som DU har lov å ha. Men ikke fremstill det som fakta. For det faller på egen urimelighet at en artist som selger slik hun gjør ikke kan synge. Selv om det ikke er din type musikk, betyr ikke det at hun ikke er flink. Jeg synes f.eks Beatles er helt ræva. Men jeg skjønner jo at det er mange som liker musikken de lagde. Betyr ikke at The Beatles ikke hadde talent bare fordi jeg synes det er møkk. Anonymkode: 3a9b1...139 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #31 Skrevet 8. desember 2017 På 11/14/2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Ja, DU synes Maria Mena har fæl musikk. Og det er DIN subjektive mening, som DU har lov å ha. Men ikke fremstill det som fakta. For det faller på egen urimelighet at en artist som selger slik hun gjør ikke kan synge. Selv om det ikke er din type musikk, betyr ikke det at hun ikke er flink. Jo, det finnes visse objektive kriterier å gå ut i fra. Og musikken til MM er ille. Riktig ille. Beatles er et klassisk band som folk fortsatt hører på 50 år senere. Anonymkode: fe137...716
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #32 Skrevet 8. desember 2017 Og Erna Solberg kan overhode ikke lede. Flere selvfølgeligheter vi skal nevne når vi først er i farten eller? Anonymkode: 3902b...979
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #33 Skrevet 8. desember 2017 På 9.11.2017 den 9.14, Wenda skrev: I studio syns jeg hun er helt ok. Live? Heeeelt for jævlig. Hun burde holde seg unna scener og liveopptredener Nå får det være nok! Maria Mena er en av Norges dyktigste artister! Hun hadde ikke fått opptre på Late Night med David Letterman om hun ikke hadde vært fantstisk dyktig! Anonymkode: 220ce...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #34 Skrevet 8. desember 2017 Helt enig, jeg skifter radiokanal med en gang, innen sekundet, det er så grusomt Vet ikke hvorfor jeg reagerer slik, det er ingen andre jeg gjør det med så, er litt rart, men sånn er det nå.... Anonymkode: 04ec0...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #35 Skrevet 8. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Maria Mena er en av Norges dyktigste artister! Hun hadde ikke fått opptre på Late Night med David Letterman om hun ikke hadde vært fantstisk dyktig! Anonymkode: 220ce...9a8 LOL, den opptredenen på Letterman gikk ikke helt bra, vel? Anonymkode: fe137...716 1
Gjest NotNaomi Skrevet 8. desember 2017 #36 Skrevet 8. desember 2017 Jeg liker henne. Hun viser seg sårbare og ærlig. Jeg er jo egentlig sånn Rock'n Roll. Men Maria Mens er fantastisk. Kunstnerisk og kul :-)
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #37 Skrevet 8. desember 2017 Maria Mena med rød julesløyfe på! Flott musiker/låtskriver/formidler!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #38 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Jeg liker henne. Hun viser seg sårbare og ærlig. Jeg er jo egentlig sånn Rock'n Roll. Men Maria Mens er fantastisk. Kunstnerisk og kul :-) Hvor mange sanger kan man skrive om ex'ene? Blir litt endimensjonalt. Anonymkode: fe137...716
LeilaS Skrevet 8. desember 2017 #39 Skrevet 8. desember 2017 Hun passer til å synge nattasanger. Synes musikken hennes er dørgende kjedelig og har aldri skjønt det store med dama.
Gjest C.Tramell Skrevet 8. desember 2017 #40 Skrevet 8. desember 2017 On 14.11.2017 at 12:34 PM, AnonymBruker said: Litt enig her. Kan ikke utstå kombinasjonen av offermentalitet og pinlig cockyness. Var herlig når hun skulle fremføre en sang til alle "haterne" som mener hun synger dårlig på Spellemannprisen, og leverte elendig. På den annen side bør man ikke nekte for at hun er en dyktig låtskriver med musikktalent. Anonymkode: af84a...445 Nei, det skal hun ha. Hun har laget noen nydelige poplåter. Vakker er hun også, det er i grunnen bare sangstemmen som ikke er helt tipp-topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå