AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 hei, jeg har et godt øye til en jente vi har hengt en del sammen og festa litt sammen og vi har hatt sex og vi har det engelig veldig hyggelig sammen når vi er sammen men jeg sende en melding til hu på facebook i dag der jeg skev at jeg syens ho er veldig pen og at jeg håpa at vi kunne bli bedre kjent.. ho har sett meldingen men ikke svart. det er ca 2 timer siden ho har sett meldingen,,. har jeg dreti meg ut?:O hjelp svar fort Anonymkode: 3712c...9fc
monrox Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Kanskje hun ikke ønsker noe seriøst med deg? Eller at hun bare er opptatt?☺ 2 timer uten å svare er vel ikke så lenge?😏Jeg kan bruke flere dager på å svare, mest fordi jeg leser meldingen, blir for opptatt til å svare og glemmer at jeg fikk melding i utgangspunktet.. Ikke analyser for mye. Jeg anbefaler deg å ligge lavt til hun eventuelt svarer deg en dag.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Ta en titt på klokka du, to timer uten å ha svart er ikke lenge på denne tiden av døgnet. Anonymkode: 4db66...979 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta en titt på klokka du, to timer uten å ha svart er ikke lenge på denne tiden av døgnet. Anonymkode: 4db66...979 ... Selv om hun har sett meldingen mener jeg altså. Kanskje hun trenger tid på å tenke over hva hun vil, eller vil svare. Kanskje hun ikke ønsker å ta det på melding eller at det rett og slett er for sent å ta den samtalen på denne tiden av døgnet. Anonymkode: 4db66...979
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Det er kjipern å ikke svare på en sånn melding da, så hvis det ikke har dukka opp noe spesielt så hun ikke har tid til å svare driver hun nok og tenker seg om hva hun skal svare. Jeg ville gjette at hun ikke er kjempeinteressert, men det trenger ikke bety helt uinteressert heller. Kanskje hun er redd for å love noe hun ikke kan holde og må tenke seg litt om. Is i magen! Anonymkode: d129f...705
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Tenke seg om melding. Anonymkode: a01da...10f
FluffyJuggernaut Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Vil tro at hun trenger litt tid før hun svarer. Skjønner at det må være fælt og vente, men syns ikke det er grunn til panikk enda. La henne sove på saken. 1
Katten.2.0 Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Punktum, komma og stor forbokstav etter ny setning. Ble smått stresset av å lese meldingen, og om du skriver like stressende til jenter vil det fort få samme effekt.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Nei du har ikke dreti deg ut. Uansett så er det viktig å være åpen og ærlig med føleler og intensjoner, og jeg tipper hun bare vil tenke seg om før hun skriver et godt svar til deg Går det mange dager så ja da føler hun nok ikke det samme, men ikke få panikk før det har gått en dag eller to. Og ikke da heller, da vet du at du prøvde i det minste og det er jo bedre å ha prøvd og fått en avklaring, enn å aldri ha prøvd og aldri fått en avklaring Anonymkode: d7f52...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå