Gå til innhold

Å vite hvilken fyr man kan legge an på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut fra min egen attraktivitet, hvordan vet jeg hvem det er "greit" å vise interesse for? Jeg mener, jeg vil ikke dumme meg ut med å ta kontakt med noen som åpenbart er way-out-of-my-league. Har ikke akkurat så ekstremt med selvtillit (åpenbart), og er litt sjenert, så kunne egentlig bare ønske at det lyste en grønn hake over hodet til de fyrene som hadde syntes at det var greit at jeg viste interesse. De som hadde hatt lyst, eller de som i hvert fall hadde vurdert å bli kjent med meg tilbake. For jeg klarer virkelig ikke å skjønne det selv, noe som sikkert kommer av at jeg ikke har trening i det, at jeg holder meg mest med andre jenter/kvinner og sjelden møter nye fyrer. Det er bare så innmari vanskelig for meg å vite, når jeg ser en potensiell fyr, om han hadde tenkt "hell no", eller om han hadde blitt glad for interessen. Hjelp. Hvordan skal jeg få til dette?  

Anonymkode: fe7ae...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å starte i andre enden og gå for de du har lyst på, ikke velge ut fra hvem du tror har lyst på deg? Krever litt hard hud da ;)

Anonymkode: 920d9...fde

• Liker 2
Skrevet

Menn tar hva som helst, bare og forsyne seg.:alice:

Anonymkode: dce89...a0e

• Liker 1
Skrevet

Trial and error, akkurat dlik vi menn må. Det er ikke krise å få ett nei.

Anonymkode: a4577...041

• Liker 1
Skrevet

Jeg tør ikke å ta kontakt med de jeg er interessert i.

Det er et par stykker nå som jeg synes er attraktive og interessante, men ingen av dem gir meg noe som helst tegn på at det er noe interesse tilbake. Begge ignorerer meg i stor grad, så jeg vet ikke. Skulle også ønske at det var noe som tilsa at disse var interessert tilbake.

Kanskje jeg bare sikter for høyt. Jeg vet ikke. Synes det er vanskelig når man får null respons tilbake.

Anonymkode: 7a264...66f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et par stykker nå som jeg synes er attraktive og interessante, men ingen av dem gir meg noe som helst tegn på at det er noe interesse tilbake. Begge ignorerer meg i stor grad, så jeg vet ikke. Skulle også ønske at det var noe som tilsa at disse var interessert tilbake.

Kanskje jeg bare sikter for høyt. Jeg vet ikke. Synes det er vanskelig når man får null respons tilbake.

Hva slags fremstøt har du gjort ? Kanskje de tenker det samme om deg? :)

Skrevet
13 minutter siden, Ardenus skrev:

Hva slags fremstøt har du gjort ? Kanskje de tenker det samme om deg? :)

Ja, kanskje. Jeg har prøvd å få øyekontakt og sånn, men jeg er ikke helt sikker i sånne situasjoner. Så ja, kanskje de tenker akkurat det samme. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre de er veldig sjenerte eller du sender ut noen rare signaler merker du det om det er noe respons. Det er et blikk som henger bittelitt lenger enn normalt. Det er at de ser på deg og ikke på andre. Det er at de er oppmerksomme. Det går også an å sjekke i refleksjoner i vinduer om de snur seg når du har gått forbi. 😜

Jeg syns det er kjempeforskjell på hvordan verden tar meg i mot, jeg har pynta meg litt og kledd meg ut som «fin dame» holder folk døra, de smiler, de vil hjelpe til. I hettegenser og uten sminke er jeg usynlig. Gjør et eksperiment!

Hilsen frøken detektiv. 

• Liker 1
Skrevet

De fleste ville blitt glad for interessen med mindre du ser helt krise ut

Men en viktig betingelse er at du ikke er pushy om du får et nei

At de ser på deg mer enn en gang og litt lengre enn vanlig "er det noen jeg kjenner" blikk er et godt tegn. Om du veiver med armene, roper eller stjeler ting fra dem teller det ikke

Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

At de ser på deg mer enn en gang og litt lengre enn vanlig "er det noen jeg kjenner" blikk er et godt tegn. Om du veiver med armene, roper eller stjeler ting fra dem teller det ikke

Ta til deg dette, jeg måtte lære den harde måten....

Anonymkode: 45b49...01e

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hadde aldri vært pushy, og hadde trekt meg unna med den minste avvisning. 

Hvordan skal jeg vite om jeg ser helt krise ut eller ikke? Er det noe som kjennetegner helt krise? 

Skrevet
På 7.11.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Hva med å starte i andre enden og gå for de du har lyst på, ikke velge ut fra hvem du tror har lyst på deg? Krever litt hard hud da ;)

Har ikke hard hud på dette området, så det blir vanskelig uten å få noen signaler tilbake. 

Skrevet

Det skal mye til at du har så ille fremtoning (utseende og/eller oppførsel sett under ett) at "uoppnåelige" menn føler at interesse fra deg er fornærmende! Det viktigste er å være lydhør for responsen man får. Vi har alle et ansvar for både å sende tydelige signaler og ikke minst å være påpasselige med å lytte til andres.

Personlig begynte jeg å gi litt faen etter å ha kommet ut av et langvarig forhold for noen år siden, og jeg siktet høyere enn noen gang før med de to siste mennene jeg har vært interessert i. Den ene ble til en kort og intens affære hvor han til slutt avviste meg, mens den andre er min samboer nå. 

Anonymkode: 79e38...bfb

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri vært pushy, og hadde trekt meg unna med den minste avvisning. 

Hvordan skal jeg vite om jeg ser helt krise ut eller ikke? Er det noe som kjennetegner helt krise? 

Feit, dårlig hygiene, brune tenner, misformet fjes

Skrevet

Er jo bare å prøve. Få menn som blir sure for sånt, og i disse "me too"-tider skal du ikke se bort ifra at mange som normalt ville vist interesse heller avventer litt med mindre også de får klare signaler. Lykke til :)

Skrevet
På 7.11.2017 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Ut fra min egen attraktivitet, hvordan vet jeg hvem det er "greit" å vise interesse for? Jeg mener, jeg vil ikke dumme meg ut med å ta kontakt med noen som åpenbart er way-out-of-my-league. Har ikke akkurat så ekstremt med selvtillit (åpenbart), og er litt sjenert, så kunne egentlig bare ønske at det lyste en grønn hake over hodet til de fyrene som hadde syntes at det var greit at jeg viste interesse. De som hadde hatt lyst, eller de som i hvert fall hadde vurdert å bli kjent med meg tilbake. For jeg klarer virkelig ikke å skjønne det selv, noe som sikkert kommer av at jeg ikke har trening i det, at jeg holder meg mest med andre jenter/kvinner og sjelden møter nye fyrer. Det er bare så innmari vanskelig for meg å vite, når jeg ser en potensiell fyr, om han hadde tenkt "hell no", eller om han hadde blitt glad for interessen. Hjelp. Hvordan skal jeg få til dette?  

Slutt å tenke liga. Med en gang. Grunnen: du har aldri garanti for at noen vil like deg, uansett om de er tilsynelatende perfekte eller litt halvveis. Og det er ganske dødfødt å gå etter menn du finner totalt uattraktive uansett. Dessuten sårer det kanskje mindre å bli avvist av menn som du føler "er for bra for deg"? For avvist kan man bli uansett. Du må rett og slett prøve å akseptere at dating er et slags lotteri, alt må klaffe samtidig for begge to, så man må bare kjøpe nok billetter ved å være villig til å bli kjent med folk selv om man ikke har mye håp. En gang funker det. Så enkelt og så vanskelig er det for alle, selv om noen har utseende og/eller personlighet som en større andel faller for. Men man vet jo aldri på forhånd hvem som leter etter akkurat en som deg, så det er dumt å ikke forsøke! Lykke til

Gjest Walkingdead
Skrevet

Jeg ble sjekket opp av en som absolutt ikke har utseende med seg. Jeg syntes han var jævla tøff som prøvde, jeg var ikke interessert, men vi er gode venner i dag, og han har fått seg chica. Jeg synes alle mennesker burde prøve seg på personer de er interessert i, uansett "liga".

Skrevet
21 minutter siden, Walkingdead skrev:

Jeg ble sjekket opp av en som absolutt ikke har utseende med seg. Jeg syntes han var jævla tøff som prøvde, jeg var ikke interessert, men vi er gode venner i dag, og han har fått seg chica. Jeg synes alle mennesker burde prøve seg på personer de er interessert i, uansett "liga".

Friendzone.

Gjest Walkingdead
Skrevet
14 minutter siden, Lee Jones skrev:

Friendzone.

Jepp. Alle havner vi en friendzone til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...