Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes alt er så utrolig dyrt for tiden. Sliter med et studielån, og vil jo kutte ned så mye som mulig på kostnadene. Jeg handler endel på Bunnpris, og der har de First Price produkter. jeg synes dert er fint at det finnes alternativer som er billigere, men synes ikke kvaliteten er så veldig bra. Har prøvd fiskepinnene, appelsinmarmeladen (den var forsåvidt grei), kaviaren og ja, stort sett det meste. Hva synes dere om produktene?
Siam Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Jeg er stort sett fornøyd. Kvaliteten og smaken er god i forhold til pris. Hvitløksbrødene er faktisk de beste jeg har smakt!
Gjest 1111 Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Jeg er fornøyd, selv om man bommer totalt på enkelte produkter. som f.eks tortillachipsen med ostesmak
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Av de tingene jeg har prøvd, liker jeg håndsåpen i refillpakning (lukter mildt, tørker ikke ut), best.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Jeg kjøper mange First Price-produkter, men det er som med alt annet - du må vite hva du kjøper - og som regel får du det du betaler for. Det er også innen matvarebransjen mange like produkter, men med forskjellig innpakning og til forskjellig pris. Det er ikke alltid First Price er det billigste produktet i en butikk. La deg ikke lure, sjekk prisene. Det gjelder å være prisbevisst, da kan man spare mange penger. Dette kan jo være vanskelig hvis det bare er en butikk der du bor.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Fiskepinnene synes jeg er helt kurante, og klærne blir rene av vaskepulveret. Såpestykkene er jeg ikke så begeistra for, de lukter litt for mye etter min smak, men den flytende såpen mener jeg å huske var bra. Dussåpen er også kurant, men sjampoen er ekkel. spagettig og sånn er helt kurant det også, og tampongne fungerer ganske greit (men finnes jo bare i en størrelse, og slink fungerer ikke jeg i alle fall...) Alt i alt: Det meste fungerer greit. Det eneste jeg aldri kjøper igjen er shampoen. Jeg har ikke engang prøvd deodoranten (jeg kjøper ikke deo som ikke også er antiperspirant) og det er nok mange andre ting jeg heller ikke har prøvd, men det meste er helt kurant. (med det mener jeg altså at det ikke skiller seg ut negativt fra andre sammenlignbare merker, men heller ikke spesielt positivt, jeg synes de er ganske så lik)
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Er dusjsåpen slik at den tørker veldig ut? Her i huset er vi nemlig to dusjomane personer (trener ofte og dusjer FOR ofte), og begge har tørr hud... Det frister å bruke håndsåpen i dusjen også. Ellers har jeg prøvd, og likt: lommetørkler i små pakker, og Kleenex (litt røffere mot huden, men dobbelt så mange i pakken som vanlig Kleenex). Spaghetti er ganske idiotsikkert, der er det billigst mulig som gjelder. Oppvaskmiddelet var skikkelig dårlig, og fjernet ikke fett skikkelig. Lukter ekkelt.
Gjest Pjusk Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Håndsåpa er bra Nudlene er kjempebillige og bra Hvitløksbrødet er bra Hmmm - har jeg prøvd mer??
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Tannkremen var helt jævlig - resten har jeg vært veldig fornøyd med. Bra hvitløksbrød, grei kneipp, godt sjoko- og nøttepålegg, flotte nudler, gode tortilla-lefser, bra makaroni....
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 Ja, oppvaskmiddelet kjøper vi ikke igjen. Husker ikke om såpa var så uttørkende, jeg synes den var grei, men vi har ikke tørr hud, og har ikke hatt den på ei stund. Tannkremen tror jeg var grei nok etter min mening. Det meste er helt greit, noen få ting som ikke prøves igje, shampo/balsam og oppvaskmiddel i alle fall.
Eføy Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har likt det meste fra First Price, unntatt pizzaen! Den er grusom! Rhiakath; Syns tortillachipsen med ost fra FP er kjempegod jeg
Elze Skrevet 26. januar 2005 #12 Skrevet 26. januar 2005 Tannbørstene var ubrukelige! Men de har jeg ikke sett på lenge. Har prøvd masse, og det meste har vært OK: truseinnlegg, håndsåpe, ansiktsrensevåtservietter, Kleenex (hva heter det på norsk?), papirlommetørklær i små pakker, hvitløksbrød, taco kit (latterlig billig), barbergele, deodorant, vaskepulver, jaffa cakes, maryland cookies, svamper, kluter, spagetti, flytende håndsåpe - og sikkert enda mer Det jeg ikke har vært fornøyd med: pizza, oppvaskmiddel
Gjest Vindelspev Skrevet 26. januar 2005 #13 Skrevet 26. januar 2005 Jeg unngår maten, ser ikke for meg at den er noe særlig. De har av alle ting poteter, og de var IKKE gode... Jeg pleier å kjøpe bomullpads, tørkerull, dopapir, tannkrem (den er ikke topp, men funker), vaskepulver og tøymykner (helt supre!) og håndsåpe. Tror det var det... Supert!
Gjest Melk Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Nett med fine paprikaer til 13 kr. Tamponger Truseinnlegg Q-tips Lommetørkler Chips Jaffakjeks mm Fornøyd med det meste de har. Synes tortillaene smakte som papp.
Cathie Skrevet 26. januar 2005 #15 Skrevet 26. januar 2005 Har ikke prøvd så mange av produktene deres, men tortillachipsen med ostesmak ble jeg dårlig av. Men Tortillalefsene var kjempegode!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #16 Skrevet 26. januar 2005 Bruker/har brukt og er fornøyd med; tamponger håndsåpen pads q-tips gulrøtter klementiner i pose Er ikke fornøyd med; dusjsåpen
Cr@sh Skrevet 26. januar 2005 #17 Skrevet 26. januar 2005 Vi kjøper og er fornøyd med: Taco-tepper Taco Dinner Tacokrydder Tacosaus Fiskepinner Ansiktsservietter Appelsiner Baguetter (må få prøvd hvitløks... mange som sier de er rågode... ) Pads Gulrøtter Tortilla med ostesmak First Price har egentlig veldig mange gode varer syntes nå jeg!!! :D Når det gjelder varer som tannkrem, tannbørste, sjampo, såpe, etc... sverger jeg til kjente merker (mulig uten grunn, men... )
Gjest Leola Skrevet 26. januar 2005 #18 Skrevet 26. januar 2005 Jeg kjøper batteriene fra FP - de er billige og like gode som de dyre.
Cathie Skrevet 26. januar 2005 #19 Skrevet 26. januar 2005 Leste et eller annet sted at de som produserer first price produktene er de samme som produserer mange andre "kjente" merker, sånn at det er de samme produktene under et annet navn, for at de skal selge mer... Fordi at hvis de skulle sette opp en "ny" produksjon så hadde det medført mer kostnader enn det hadde gitt fortjeneste, sånn at mange av disse produktene (ikke alle) er helt like de "kjente, gamle" merkene...
@riel Skrevet 26. januar 2005 #20 Skrevet 26. januar 2005 Syns de fleste First price produktene er kjempegode. Av de tingene jeg har prøvd har jeg kun mislikt en ting- tannkremen. den var væmmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå