AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Er det greit å gå ute i bare ullongs og ullgenser, altså det tynne ullsettet til Kari Traa? Det er jo pent å se på, men ikke tenkt at man bare "kan" gå i det ute liksom? Mye av det er jo også omtalt som undertøy. Hva tenker dere? Anonymkode: f81f7...f00
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Jeg har sett mange som går i ulltrøya, så det virker ganske vanlig. Har ikke sett noen i ullongs enda Anonymkode: 6939d...e2e 4
-venter- Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Jeg bruker genseren på jobb, passelig i vestlandsvær. Longs derimot hører til under kjole eller overtrekksbukse. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Så en mann i trysil gå med dette på afterski. Litt rart. Men helt OK. Anonymkode: b7cca...bd0
FluffyJuggernaut Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 På hytta, hjemme eller for å springe ut for å hente post eller hive søppe, ja. Men jeg ville ikke dratt på besøk eller på butikken i ullundertøy. 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Hadde liksom ikke sett noen som bare gikk med ullundertøysettet uten noe over før her om dagen jeg heller. Da var det ei som hadde på seg det hvite roseull-settet ute. Det er jo veldig fint, og i utgangspunktet greit å gå ute i, men det var noe som ikke stemte for min del bare. Ser på det som ullundertøy. -TS Anonymkode: f81f7...f00 1
saltyliquorice Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Går med ulltrøye på jobb (jobber i bhg). Men ville aldri gått med det fra topp til tå, blir altfor pysjamas for min del. Har sett noen gå med det på fjellturer, syntes det var en liten smule merkelig det også, men meg om det 3
sirenas Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Trøyen bruker jeg som en genser uten noe over, men jeg hadde ikke gått lengre enn til postkassen i longs - det er jo en strømpebukse! 5
FantasDick Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Jeg bruker ikke KT, men helt svart og enkelt superundertøy. Går ikke med det på besøk eller butikken, men har brukt det på kjapp luftetur med hunden, til postkassa eller ut med søpla.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 Nei man har på seg bukse utenpå stilongs , men ullpoloen går fint an å bruke uten noe over. Anonymkode: 100ff...55f 4
Thyra Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 2 timer siden, FantasDick skrev: Jeg bruker ikke KT, men helt svart og enkelt superundertøy. Går ikke med det på besøk eller butikken, men har brukt det på kjapp luftetur med hunden, til postkassa eller ut med søpla. Men da hadde du kanskje jakke over?
Krokanis Skrevet 7. november 2017 #12 Skrevet 7. november 2017 Jeg har sett det en gang i matbutikken, på ei ung jente (18?). Så rart (og kaldt) ut.
Raven.Writingdesk Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 37 minutter siden, Thyra skrev: Men da hadde du kanskje jakke over? Kan ikke svare for hun du siterer men jeg bruker også ofte svarte ullgensere, de er da så enkle at de ser bare ut som en vanlig svart genser, ergo man trenger ikke noe over med mindre det skyldes kulde. Longs er longs, ville aldri gått kun med det, må ha bukse over.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 Det er harry å gå rundt i undertøy. Jeg har sett noen gå i longsen som tights
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 Jeg synes det er merkelig. Overdelen er en ting, den kan jeg kaaanskje gå med på at kan brukes som en genser. Men å gå ute i bare stilongsen? Eh, nei.... Jeg tror de som gjør det er sånne som leser fitnessblogger ala kriweb og fitnessnora, for de poserer jo i bare undertøyet ute i full offentlighet (har sett dem i parker) støtt og stadig. Men normale folk går ikke i undertøy ute. Anonymkode: 24cf3...093
FantasDick Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 3 timer siden, Thyra skrev: Men da hadde du kanskje jakke over? Nja, har hatt en vest over bare, de to gangene det har skjedd. Har ikke møtt på en sjel på de turene, da.
Leo Skrevet 7. november 2017 #18 Skrevet 7. november 2017 Jeg ser at det tydeligvis er en eller annen form for mote å gå i kun longs eller strømpebukser, men det ser jo bare ut som om man har glemt å ta på seg skjørt eller bukser. Med andre ord helt merkelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå