Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av "hva er det kjipeste som har hendt deg" - tråden. Viktig å tenke litt på hva som er det aller beste som har hendt oss her i livet og. Er ikke sikker på om der allerede er en tråd som dette? 

For meg var det å møte kjæresten min. 

Anonymkode: cc382...f93

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på noe egentlig, har svart i den andre tråden. 

Anonymkode: b6f3e...508

• Liker 1
Skrevet

Det beste jeg har opplevd er helt uten tvil en tripp på fleinsopp. Jeg har opplevd mye fint, men ingenting som kommer i nærheten av det.

• Liker 2
Skrevet

Det beste som har skjedd meg er å møte mannen min. Det er litt klisje, og jeg var alltid hun som tenkte at jeg ikke trenger noen mann. Men han er virkelig min sjelevenn og alt ble bedre etter at jeg møtte ham ☺️

Eller, kanskje det ALLER beste som har hendt meg, hvis jeg skal være rettferdig - er at jeg hadde en god og trygg barndom med foreldre som lærte meg gode verdier. Det tror jeg har lagt grunnlaget for mye fint som kom senere. 

Anonymkode: ef157...b06

• Liker 1
Skrevet

Utvilsomt den mørke og stormfulle natta jeg tilfeldigvis fant et herberge som het KG, som åpnet døren
og slapp meg inn i varmen og lyset fra den store peisen som alltid brenner omsorgsfullt i hallen.  :rodmer: :kaffekopp:
maxresdefault.jpg

• Liker 1
Skrevet

Det beste som har skjedd meg er nok det å bli tante, kombinert med suksess i karrieren. Det var fint å møte kjæresten min og. Men det er så nytt ennå at jeg ikke vil jinxe det heller. 

• Liker 1
Skrevet

At jeg møtte mannen min. Jeg var singel helt til jeg var nærmere 34. Jeg var ensom og deppa, og så mørkt på livet. 

Etter jeg traff mannen min, har livet mitt fått helt ny mening. Folk jeg ikke har møtt på en stund kommenterer forundret hvor annerledes jeg er, at jeg er så mye gladere og utadvendt. 

Anonymkode: 94d6d...4eb

• Liker 2
Skrevet

At jeg møter så forskjellige mennesker, noe som gjør at jeg lærer veldig mye om andre og ikke minst blir mer klar over egne holdninger og danner nye. 

Anonymkode: 9bdab...799

• Liker 1
Skrevet

Å delta i en internasjonal sportskonkurranse som ble sendt på tv i mange land. Dagen jeg fikk brevet om invitasjon tror jeg var den lykkeligste dagen i mitt liv. 

Anonymkode: e4c7e...8ea

• Liker 1
Gjest tidevann
Skrevet

At jeg etter mitt kjipeste år noensinne, nå er blitt forelsket igjen. I en mann som jeg håper er like nydelig som han virker foreløpig! 

Skrevet

At jeg ble frisk nok til å kunne reise meg opp og starte på nytt etter mange år i tomhet. Nå er jeg i gang med drømmeutdanninga

Anonymkode: a80d8...877

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd noen fine ting, men siden folk rundt meg er så sykt kravstore og aldri blir fornøyd med det de har nytter det veldig lite. Jeg bare mister alle tingene som betyr alt for meg fordi andre folk faen aldri blir fornøyd og ikke ser verdien i ting når de har dem. 

Det har vært kjempefint og bli glad i noen de få gangene jeg har vært det og alt som har fulgt med det, men siden folk bare går sin vei i evig søken på noe perfekt som de aldri finner fordi det rett og slett ikke eksisterer, betyr det ingenting for meg i det lange løp. Det er bare trist å ha det fint en stund for å stå alene igjen og jeg ville heller vært helt uten de bra øyeblikkene også når en ender med å bli forlatt. Det gjør bare inmari vondt og det som var bra veier ikke opp for den følelsen i det hele tatt. 

Faktisk er det ikke én ting som har føltes helt magisk for meg, som har blitt møtt på en måte så jeg fikk lov til å være glad for én gangs skyld og da blir det ikke gode minner av det. Det blir utelukkende trist at andre ikke ser verdien og tar selv ting som et barn som en jævla selvfølgelighet man bare kan abortere og spyle ned i do hvis timiningen ikke var perfekt eller de var litt usikre på om du er perfekt nok for dem.

Jeg skulle egentlig ønske jeg bare hadde vært helt alene hele livet, så man slipper bli sviktet og utsatt for dritten til andre folk enten det nå kommer fra familie, venner eller kjærester. Jeg følere hele livet bare handler om å miste ting. 

Anonymkode: faa10...f23

Skrevet

Barna mine helt klart. Har aldri følt så mye kjærlighet som jeg har til dem. Også er selvfølgelig mannen min også det beste som har hendt meg. Han er nest best 😁 Også føler jeg meg heldig som har hatt en god og trygg oppvekst med familie som er glad i meg.

Anonymkode: d74fa...6e4

• Liker 1
Skrevet

Det beste som har skjedd meg er at jeg møtte kjæresten min og at vi nå venter vårt første barn sammen. Klissete, men sant.

Anonymkode: dfb26...3c1

Skrevet

Det oppdaget jeg i går da jeg lå på sofaen og spydde som en gris og var sint og kjeftet fordi han ville jeg skulle spise men jeg var kvalm og jeg ba han om å dra sin veg fordi han maste sånn på meg. Han dro og kom tilbake med sportsdrikke, activia youghurt og melkesjokolade og det var det siste jeg ville ha når jeg var så dårlig, men han prøvde så utorlig hardt. Han fikk meg opp av sofaen slik at vi kunne få tak i resepten min og medisiner selv om jeg kastet opp og var utrolig egoistisk og hadde det fælt, kjørte halve byen rundt for å finne osteloff og laget mat til meg da jeg kom hjem. Han tømte spyposene og spybøttene mine. Så masserte han meg i søvn, la smertestillende og vann på nattbordet mitt, gjorde klar spybøtta og la sportsdrikke i kjøleskapet til jeg våknet.

Jeg har aldri møtt et så omsorgsfullt og tålmodig menneske noen gang, og han er virkelig det beste som har hendt meg.

Anonymkode: f9831...4a0

• Liker 2
Skrevet

Barna og mannen min, ja jeg vet det er klisje.

Anonymkode: bf80e...633

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min :hjerte: 

Jeg skjønte det kom til å bli stort før jeg fikk barn og når jeg var gravid, men idet barnet kom ut(bokstavelig talt) så var det akkurat som et nytt instinkt i kroppen bare oppstod umiddelbart.

Besøkte ei venninne på barselhotellet i helga, og jeg så på henne at akkurat det samme skjedde med henne og :hjerte: 

Anonymkode: 6a115...a85

• Liker 1
Skrevet

:hjerte:Min sønn:hjerte:

Anonymkode: 836ee...7f2

Skrevet

Oppleve å bli gravid etter 2 års prøving med samme mann ❤

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...