Gjest Odense Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Kjøpte meg en slik etter at jeg hørte mye fint om den her inne, men fann fort ut at smaken er delt.... Fikk jo ingen effekt, bare svarte vipper som ikke ble noe serlig lengre, og som ivertfall ikke ga volum! Nå har jo jeg brukt diorshow så de ble jo ganske store forsjeller, men slutta med DS fordi den varer jo bare noen uker eller så...Nei takker meg til billig maskaraen til Loreal, den archtecture er kjempe bra, får både volum og lengde! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Og Lash Architect synes JEG er en av de verste mascaraene på markedet.... Ikke liker jeg Diorshow, heller, som de fleste roser opp i skyene. Det gjelder å finne hva som funker for deg, min erfaring er ofte at billigmascaraene fra Maybelline, Max Factor eller L'Oreal er like bra som endel av de dyrere på markedet.
Gjest Odense Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Ja rart de der, at det er så forsjellige meninger om maskara, lurer på om jeg må teste ysl sin volume maskara før jeg gir meg helt på prøvingen, visst ikke den funker så går jeg for Loreal!! :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Ja rart de der' date=' at det er så forsjellige meninger om maskara, lurer på om jeg må teste ysl sin volume maskara før jeg gir meg helt på prøvingen, visst ikke den funker så går jeg for Loreal!! :-)[/quote'] ysl sin er bra!
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Oi, der var vi enige, for det mener jeg også (men den tørker ut fort, du har den maks i to måneder før den må byttes).
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Jeg kjøpte også Spectacular etter anbefaling her, men det ble jo bare klumper. Kjøpte Lash queen også, og den ble mye bedre. Har tenkt å prøve YSL også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå