AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Står "kan ikke oppdatere stories" og "kan ikke oppdatere" når jeg går inn eller prøver å oppdatere appen. Om jeg prøver å sjekke poengene til folk for å se om den funker for andre, står det bare "laster..." til evig tid. Internett funker helt fint hos meg, så lurer bare på om noen andre har samme problem Anonymkode: f0e9f...4a9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Hah, ja.. Trodde det var internett, så gadd ikke prøve mer, tenkte aldri at snapchat var nede Anonymkode: 6a5b6...196
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Samme her. Klarer ikke å sende snap. Blir små sprø her 😂😆 Anonymkode: d04ee...e38
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Klarer ikke å sende snap. Blir små sprø her 😂😆 Anonymkode: d04ee...e38 Så da er det ikke fordi daten plutselig ikke liker meg at han ikke har sett de siste snappene altså Godt å vite. Anonymkode: f0e9f...4a9
Gjest Springfjær Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Samme her, "kan ikke oppdatere"
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det ikke fordi daten plutselig ikke liker meg at han ikke har sett de siste snappene altså Godt å vite. Anonymkode: f0e9f...4a9 Stemmer 😜😂 Anonymkode: d04ee...e38
BerntHulken Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 Uff, så grusomt.. Godt at det dukker opp virkelige livskriser, så vi slipper å tenke på bagateller som krig, terrorisme og sultkatastrofer hele tiden! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå