AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Skulle hatt meg et bra god vinterstøvletter, men litt str. Noen tips om hvor en kan kjøpe? Bruker litt str. 42. og jeg er selvsagt jente dersom du skulle lure på det Anonymkode: 585ef...397
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Noen forte dr martens? Catepilar? Anonymkode: 641ff...f1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Hva er litt 42? Kan kjøpes nesten overalt (foruten enkelte skobutikker som ikke tar inn 42). De som tar inn har ofte et eget stativ med sko i 42. Bruker selv 42 og har aldri problem med å finne sko, merker du kan prøve Ecco, Rieker, Dr. Martens, Vagabond, Ara mv. Om du ønsker tips til nettbutikker er det bare å si fra. Anonymkode: cc10f...995
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er litt 42? Kan kjøpes nesten overalt (foruten enkelte skobutikker som ikke tar inn 42). De som tar inn har ofte et eget stativ med sko i 42. Bruker selv 42 og har aldri problem med å finne sko, merker du kan prøve Ecco, Rieker, Dr. Martens, Vagabond, Ara mv. Om du ønsker tips til nettbutikker er det bare å si fra. Anonymkode: cc10f...995 Jeg tar i mot tips fra nettbutikker også- Anonymkode: 585ef...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå