Gå til innhold

Sko til mørkeblå kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg tid for julebord, og jeg har kjøpt meg en knelang, mørkeblå kjole. Kjolen er enkle og ensfarget, langermet og har blondepartier. 

Men, hvilken farge skal jeg ha på veske og sko? Skal de matche hverandre? Tror jeg må kjøpe noe nytt. Har prøvd med penskoene jeg har, og synes ikke noe av det ble pent (sorte, mørkebrune, sølv, gull og rustrøde). 

Hjelp! 

Anonymkode: 1c9e9...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene samme farge som kjolen? Og da trenger ikke veske matche skoene. Den kan gjerne være sølvfarget f.eks, eller passe til eventuelle smykker :)

Skrevet

Hm. Ja kanskje det? Får ta med meg kjolen og se om jeg finner noe i samme farge. 

Anonymkode: 1c9e9...3b3

Skrevet

Kommer vel an på hvor vågal du føler deg, men jeg synes at knallrødt eller en kraftig rosa kan være veldig kult til blått. 

Anonymkode: 8acb1...e6d

Skrevet

Jeg ville sikkert valgt samme farge som kjolen, nude, gull, sølv eller rødt. 

Veske og sko trenger ikke matche (som i samme farge) - særlig ikke hvis kjole og sko er i samme farge. 

Skrevet

Du kan med hell bruke både nude, røde, sorte, gull og sølvfargede sko til mørkeblått.  Jeg har kjøpt en mere klarblå julekjole og har bestilt meg knall røde sko til. 

Skrevet

Jeg hadde nok foretrukket bryte i fargene ved å velge for eksempel røde eller sølv sko.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Stina234 skrev:

Jeg hadde nok foretrukket bryte i fargene ved å velge for eksempel røde eller sølv sko.

Tror du har øyet for å sette sammen fine antrekk. :)

Skrevet
13 timer siden, Hottrio skrev:

Tror du har øyet for å sette sammen fine antrekk. :)

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...