AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Hvor stort behov er det for folk på deres jobb? Hvor mange vakter har dere i uken ca? Anonymkode: 670bb...145
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Har fast annenhver helg, ellers ringer arbeidsgiver hvis det er behov. Anonymkode: f73e5...0a8
fresia Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 det varierer veldig, men pleier å jobbe ca 2-5 dager i uka. jeg jobber hele tre steder og på to av stedene er jeg eneste tilkallingsvikar eller i hvert fall den som blir spurt først når det er behov. på det siste stedet er det mange tilkallingsvikarer som "slåss" om vaktene. akkurat nå er det ei som er langtidssykemeldt på det ene stedet så da har jeg mulighet til å jobbe 100%, men siden jeg er student jobber jeg der ca 3 dager i uka.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Jeg har jobbet 5 dager i uka til nå, men nå ser det ut som det er dårlige tider. Anonymkode: 670bb...145
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet 5 dager i uka til nå, men nå ser det ut som det er dårlige tider. Anonymkode: 670bb...145 Dårlige tider for DEG ja. Ikke for arbeidsgiver, fast ansatte, pasienter/brukere/kunder. Anonymkode: b1e1a...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå