Mona Moen Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 (endret) Er det noen her som har prøvd kostholdsprogrammet som heter Detox14? Det er en kostplan hvor man spiser ordentlig mat, men man skal ta næringstilskudd i tillegg for å få i seg nok vitaminer og mineraler etc og de har også en drikke som skal gi masse energi. Jeg har googlet det og ser veldig mange som har gått ned vanvittig mange kilo med denne dietten. Jeg vurderer å bestille det her: www.fiftyshadesofgreen.no men vil spørre her om noen "ekte" erfaringer før jeg tar sjansen. Det koster jo litt penger, men det er verdt det hvis det virker. Føler jeg har prøvd ALT nå, men jeg går ikke ned og energien er helt på bånn ..... -Mona Endret 6. november 2017 av Mona Moen
Gjest Cyrus Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, Mona Moen skrev: Er det noen her som har prøvd kostholdsprogrammet som heter Detox14? Det er en kostplan hvor man spiser ordentlig mat, men man skal ta næringstilskudd i tillegg for å få i seg nok vitaminer og mineraler etc og de har også en drikke som skal gi masse energi. Jeg har googlet det og ser veldig mange som har gått ned vanvittig mange kilo med denne dietten. Jeg vurderer å bestille det her: www.fiftyshadesofgreen.no men vil spørre her om noen "ekte" erfaringer før jeg tar sjansen. Det koster jo litt penger, men det er verdt det hvis det virker. Føler jeg har prøvd ALT nå, men jeg går ikke ned og energien er helt på bånn ..... -Mona Det er billigere å bare spise mindre mat.
Pringle Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 (endret) Det har ingen effekt i seg selv. Hvis det får deg til å spise mindre og/eller bevege deg mer, går du jo ned i vekt. "Ekte" erfaringer er nettopp det - konstruert. Sunn fornuft gjelder fortsatt. Hva mener du med "føler", "prøvd" og "alt"? Kaloriunderskudd over tid får deg ned i vekt. Hvis du allerede har en sunn vekt, skal du ikke ytterligere ned. Endret 6. november 2017 av Pringle 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Er ikke det FitLine?? Det som TV2 avslørte som pyramidespill, juks og fanteri og at det bare inneholdt sukker? http://www.tv2.no/a/9464651/ Anonymkode: a34f8...3f6 3
Mona Moen Skrevet 6. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2017 52 minutes ago, Pringle said: Det har ingen effekt i seg selv. Hvis det får deg til å spise mindre og/eller bevege deg mer, går du jo ned i vekt. "Ekte" erfaringer er nettopp det - konstruert. Sunn fornuft gjelder fortsatt. Hva mener du med "føler", "prøvd" og "alt"? Kaloriunderskudd over tid får deg ned i vekt. Hvis du allerede har en sunn vekt, skal du ikke ytterligere ned. Jeg har spist kun rent kjøtt, fisk og grønnsaker i lang tid. Kuttet ut alt av brød. Ikke rørt sukker eller andre fristelser. Men bare gått ned 2 kg på et halvt år. Jeg har problemer med knærne og kan ikke trene noe særlig, men jeg går turer i skogen 1-2 ganger i uken. Jeg har ca 20 kg overvekt og forstår ikke hvorfor jeg ikke går ned 1
Pringle Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Mona Moen skrev: Jeg har spist kun rent kjøtt, fisk og grønnsaker i lang tid. Kuttet ut alt av brød. Ikke rørt sukker eller andre fristelser. Men bare gått ned 2 kg på et halvt år. Jeg har problemer med knærne og kan ikke trene noe særlig, men jeg går turer i skogen 1-2 ganger i uken. Jeg har ca 20 kg overvekt og forstår ikke hvorfor jeg ikke går ned Du kan spise hva du vil, men du må ha kaloriunderskudd, for å gå ned i vekt. Du trenger ikke trene for å gå ned i vekt. Kjøtt, fisk og grønnsaker får deg ikke ned i vekt. Gåturer får deg ikke ned i vekt. 2
Mona Moen Skrevet 6. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2017 55 minutes ago, AnonymBruker said: Er ikke det FitLine?? Det som TV2 avslørte som pyramidespill, juks og fanteri og at det bare inneholdt sukker? http://www.tv2.no/a/9464651/ Anonymkode: a34f8...3f6 Jo. Jeg så det. Men det virket veldig søkt for meg. De sa jo ingenting om produktene annet enn at de var fulle av sukker. Men det var vist en løgn. For produktene inneholder stevia. Og i Tyskland registreres all søtning som sukker på innholdsfortegnelsen. Tv2 var tydelig mer opptatt av at sjefen for FitLine var en dritt enn å faktisk fortelle oss hva FitLine er jeg har lest så mye positivt om FitLine. Ikke bare om folk som har slanket seg. For FitLine er jo ikke et slankeprogram. Det er bare kosttilskudd Men med Detox14 kan man få en kostplan i tillegg til vitaminene. Hvis jeg har skjønt det riktig.
BlendaSensitive Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Lureri det der. OM det hadde funka så hadde det vært på blå resept. 1. Logg alt du spiser, vei alt, før det inn i en kostholdsplanlegger, som myfitnesspal eller lignende. Gratis. 2. Finn ut hvor mye du må spise for å vedlikeholde vekta, dra fra ca 500 kalorier. Hold deg til det, 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Før du prøver deg på noe slikt så undersøker du lavkarbodiett. Sjekk lavkarbo.no og ketose.no Anonymkode: fd133...6e8 2
Mona Moen Skrevet 6. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2017 1 hour ago, Cyrus said: Det er billigere å bare spise mindre mat. Jeg har prøvd på det. Men vekta nekter å rikke seg Jeg tror kroppen min mangler noe næring, eller noe... siden den er så på sparebluss
BlendaSensitive Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 8 minutter siden, Mona Moen skrev: Jeg har prøvd på det. Men vekta nekter å rikke seg Jeg tror kroppen min mangler noe næring, eller noe... siden den er så på sparebluss Med mindre du tidligere har vært med i biggest looser, så er du nok ikke i sparebluss. Kroppen går ikke i sparebluss av å mangle næring, regner med du mener næringsinnehold, som vitaminer, mineraler, proteiner? Men du kan jo ta en tur til legen, be de sjekke deg for vitaminer, mineraler og hormonelle årsaker. Men til og med lavt stoffskifte har bare skylden for noen få kilo overvekt. Store spørsmålet er om du noen ganger har logget hva du spiser? Altså hvor mange gram/liter av alle matvarene? For du kan spise deg til overvekt på grønnsaker, fisk og kjøtt - bare du spiser nok kalorier. 3
Gjest Cyrus Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 15 minutter siden, Mona Moen skrev: Jeg har prøvd på det. Men vekta nekter å rikke seg Jeg tror kroppen min mangler noe næring, eller noe... siden den er så på sparebluss Du har prøvd...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 5 timer siden, Mona Moen skrev: Jeg har prøvd på det. Men vekta nekter å rikke seg Jeg tror kroppen min mangler noe næring, eller noe... siden den er så på sparebluss Jeg ville latt være å kjøpe det der, tatt pengene og bestilt time hos ernæringsfysiolog og ev. lege i stedet. Det finnes ingen snarveier til vektnedgang, alle slike produkter som dette er bortkastede penger. Prøvde selv change9-greia til forever living, og det er noe av det dummeste jeg har gjort. Ernæringsfysiolog og livsstilsendring 👍🏼👍🏼 Mye smartere valg Anonymkode: 26657...dde
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 Spar de pengene og begynn å gå ut tur en time hver dag og slutt å spise ting du ikke trenger. Da sparer du både penger og går ned i vekt på en fornuftig pg varig måte. En vitaminpille for dagen er heller ikke dumt. Anonymkode: d61b0...f68 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 21 hours ago, Mona Moen said: Jeg har spist kun rent kjøtt, fisk og grønnsaker i lang tid. Kuttet ut alt av brød. Ikke rørt sukker eller andre fristelser. Men bare gått ned 2 kg på et halvt år. Jeg har problemer med knærne og kan ikke trene noe særlig, men jeg går turer i skogen 1-2 ganger i uken. Jeg har ca 20 kg overvekt og forstår ikke hvorfor jeg ikke går ned Selv om du spiser sunt spiser du for mye. Jeg trener ikke i det hele tatt (er stillesittende) og spiser 2-3 posjoner mat hver dag. Jeg ligger stabilt på normal vekt (er bare 160cm, så trenger noe mindre næring enn de som er veldig høye). Du spiser sannsynligvis frokost + lunsj + middag + kveldsmat og jeg tipper det gjerne er kaloririk mat eller store posjoner. Du må enten spise mindre måltider, eller droppe et av måltidene. Anonymkode: 6f342...20e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå