Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Uff, jeg skulle melde meg opp til rettslære 1 og 2 privatisteksamen i går. Da jeg kom på kontoret fikk jeg beskjed om at fristen for å melde seg opp gikk ut 15 januar(Jeg trodde fristen var 15.februar), i tillegg var damen jeg snakket med så frekk at hun ikke burde fått jobbe der i det hele tatt(hun påpekte blandt annet at de hadde utllyst fristen i avisen, og da jeg sa jeg ikke hadde sett det sa hun spydig "ja, det er jo ikke alle som leser avisen" ) Dette ble litt rotete, det jeg egentlig skulle spørre om er om noen vet en måte å få tatt disse eksamene på før sommerferien, trenger dem for å få fulstendig vitnemål fra videregående nemlig, og er ikke mye lysten på å vente ett år med å begynne på høyskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Privatistkontorene er nok eneste mulighet, og er fristen ute der, så må du nok vente til neste semester. Men må si det frister meg litt å si noe om at når dette er så viktig for deg, burde du ha sjekket litt bedre opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trude Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan fortsatt søke om å bli tatt opp. Du får plass hvis det er ledig!!!! Snakk med privatistkontoret, det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan fortsatt søke om å bli tatt opp. Du får plass hvis det er ledig!!!! Snakk med privatistkontoret, det ordner seg nok. Jess! En venninne av meg fikk meldt seg opp lenge etter fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #5 Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for råd, har kanskje fått ordnet det nå slik at jeg kan ta de på min tidligere skole, får svar i morgen så kryser fingrene for det. Men må si det frister meg litt å si noe om at når dette er så viktig for deg, burde du ha sjekket litt bedre opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #6 Del Skrevet 27. januar 2005 For å si det sånn: svært, svært mange mnennesker i skranker / veiledere skulle aldri ha jobbet der de er! Mange av dem er sure kjerringer som spyr ut sure kommentarer. Jeg vedder på at det er fordi de ikke får seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er 15. februar som er fristen på universitetet for å melde seg opp i fag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tråstarter Skrevet 28. januar 2005 #8 Del Skrevet 28. januar 2005 For å si det sånn: svært, svært mange mnennesker i skranker / veiledere skulle aldri ha jobbet der de er! Mange av dem er sure kjerringer som spyr ut sure kommentarer. Jeg vedder på at det er fordi de ikke får seg noe. Ja, du sier noe der, har møtt et par sånne Vil bare fortelle at det har ordnet seg nå :-) , min tidligere rektor, verdens snilleste mann ringte til eksamenskontoret og fikk "smuglet" meg inn...Så nå er alt i orden og jeg eg kjempe happy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #9 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er 15. februar som er fristen på universitetet for å melde seg opp i fag. Tja, det var nå videregående det var snakk om her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. januar 2005 #10 Del Skrevet 29. januar 2005 Tja, det var nå videregående det var snakk om her da... Ja da, men tenkte kanskje at noen surret fristene siden den ene har 15. januar og den andre 15. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. januar 2005 #11 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja da, men tenkte kanskje at noen surret fristene siden den ene har 15. januar og den andre 15. februar Ordinær søknadsfrist er 15. april, tidlig søknadsfrist 1. mars. Dette gjelder til univeristet og høgskoler. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. januar 2005 #12 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er for å komme seg inn på et studie, men når du går der så er det en frist (15. september og 15. februar) for å melde seg opp til eksamen. You see? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. januar 2005 #13 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er for å komme seg inn på et studie, men når du går der så er det en frist (15. september og 15. februar) for å melde seg opp til eksamen. You see? I see Trodde du mente å komme inn på studier Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå