Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 For en tid tilbake var det noen som etterlyste et middel for å få bort "dråpene" på dusjkabinetten. Nylonvask var ett av tipsene som kom inn. Vi har også slike dråper som ikke går bort uansett hvor mye jeg skrubber med ulike vaskemidler. Så er det noen som prøvde nylonvask eller fant på noe annet lurt for å få vinduene i dusjkabinetten skinnende rene og blanke? Og hvor får jeg kjøpt nylonvask??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Nylonvask får du kjøpt i vanlige dagligvareforretninger. Nå har jeg ikke prøvd nylonvask på dusjveggene, men det fungerer i alle fall utmerket på vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Nylonvask fungerer! - Og du finner det i dagligvarebutikken. Det finnes to slag, en på tube som heter Nylonvask, og en såpestykke-variant som heter 1-2-3-såpen eller noe sånt. Mulig den også har ordet nylon i navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Blandes det ut med vann eller hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 Du blander det ut i vann som du gjør med de fleste andre vaskemidler. Bruksanvisning på pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå