AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Jeg har en utdannelse og en ganske bra jobb,men jeg er så lei at jeg i perioder føler at jeg ikke greier mer. Jeg har bytta jobb ofte(innen samme bransje), fordi jeg har hatt det sånn i mange år. jeg leser om folk som brenner for jobben sin, eller om folk som hoppa i det - fulgte drømmen sin, starta på nytt osv. Så tenker jeg at dette er noe jeg må gjøre før det ikke er noe igjen av meg... men her kommer utfordringen: jeg brenner ikke for noe spesielt, er ikke spesielt flink til noe og har ingen ide om hva jeg skulle gjort. hvordan finner jeg ut hva jeg kan passe til? Du som brenner for jobben din, hva jobber du med? jeg er nødt til å gjøre noen endringer i livet mitt! Jeg var veldig flink på skolen, og var veldig engasjert av natur. Jobben jeg har nå engasjerer meg nada... Anonymkode: 50da6...c66 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Vil bare si at jeg kjenner meg veeldig igjen. I know, en mager trøst, men. Er i en eksistensiell krise om dagen😳. Håper du får noen gode svar her, jeg har dessverre ingen råd. Eneste er at jeg har vurdert karriererådgiver, kanskje det kunne være noe? Anonymkode: a6961...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare si at jeg kjenner meg veeldig igjen. I know, en mager trøst, men. Er i en eksistensiell krise om dagen😳. Håper du får noen gode svar her, jeg har dessverre ingen råd. Eneste er at jeg har vurdert karriererådgiver, kanskje det kunne være noe? Anonymkode: a6961...d5f Jeg og. Godt å vite vi er flere i det minste🙂 Anonymkode: c1179...f02
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Gjør ferien til livet ditt. Reis verden rundt. Anonymkode: 53ef5...991
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Jeg har hatt det sånn hele livet også. Men fant ut at jeg blokkerte min egen kreative energi, uten å gå i dybden på det området. Jeg var rett og slett ikke klar over at jeg ikke lot den kreative energien som vi alle mennesker har få sin riktige plass. Etter å ha blitt mer klar over dette har jeg fått et helt annet syn på mitt liv. Det eneste som er dumt med dette er at det er svært vanskelig for mennesker å bli bevisst på dette før begeret holder på å renne over. Så om du vil oppleve det samme er ikke sikkert. Kommer nok ann på gener, miljø og om lidelse er noe du kan lære av. Anonymkode: 63656...712
Gjest Sisti Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Kjenner meg litt igjen, men jeg har vært "heldig" og i det minste lært mye om hva jeg engasjerer meg i (brenne for blir litt vel sterkt). Jeg blir veldig engasjert i interaksjon med mennesker. Utdanningen min nå er dessverre ikke rettet mot at jeg skal jobbe direkte med mennesker, men i første omgang prøver jeg å bytte til en jobb hvor det er mer teamarbeid. Holder ikke det må jeg vurdere lærerutdanning på sikt. Vi får se hva det blir til. Kan du prøve å bytte bransje? Jeg tror ikke man må ha en jobb man direkte brenner for, men på et eller annet nivå bør man engasjeres av det man gjør.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Jeg har det også sånn... Jeg har bare hatt to jobber siden endt studie, men mistrives i begge to. Uten at jeg aner hva jeg faktisk ville trivdes med. Jeg har tenkt en god del på hva som kunne fenget meg innenfor fagfeltet mitt, og funnet ut at det som motiverer meg er når jeg føler at jeg gjør en God Gjerning, og ser at jeg virkelig utgjør en forskjell for samfunnet og andre enn bare firmaet jeg jobber for og meg selv. Jeg er utdannet innen it, og søker nå it-jobber innen firmaer som lager løsninger for alt fra helsevesenet til miljøvennlige ting. Anonymkode: d3211...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå