AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Er litt ny på nettdating. Har snakket med en fyr i litt over en uke, sånn annenhver dag ca. Jeg starter ofte samtalene, men han holder de igang med spørsmål og vi har god kjemi på meldingene og mye felles interesser. Men er han ikke interessert siden han som regel ikke starter samtalene? Vil ikke mase for mye, jeg har ikke lyst å chatte for lenge, vil heller bare møtes og finne ut av om det er noe, men vil ikke skremme han vekk med å være for pågående. Anonymkode: 4e2c4...173
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Jeg synes du skal be om et møte. Om du skremmer han med det, så er han virkelig ikke noe mer å bruke tid på. Anonymkode: e46e2...9e4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er litt ny på nettdating. Har snakket med en fyr i litt over en uke, sånn annenhver dag ca. Jeg starter ofte samtalene, men han holder de igang med spørsmål og vi har god kjemi på meldingene og mye felles interesser. Men er han ikke interessert siden han som regel ikke starter samtalene? Vil ikke mase for mye, jeg har ikke lyst å chatte for lenge, vil heller bare møtes og finne ut av om det er noe, men vil ikke skremme han vekk med å være for pågående. Anonymkode: 4e2c4...173 Velkommen til nettdating, der handler alt om bruk og kast. Han snakker garantert med flere. Anonymkode: 5e0ac...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 OK, får bare spørre han da. Han bor uansett en time unna så møter han ikke tilfeldig. Tror ikke akkurat han er en player eller noe sånt, men var heller redd det bare var manglende interesse. Har ikke sett at han har vært pålogget utenom når vi har snakket sammen. At det skal være så vanskelig Anonymkode: 4e2c4...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå