Safira07 Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Hei! Jeg ble gravid for første gang i januar 2016, men mistet i uke 12. Ble gravid igjen 4 måneder etterpå, også mistet jeg fostervannet i uke 19 og etter innleggelse på sykehus med mange undersøkelser, tester og komplikasjoner, fikk jeg til slutt rier og jeg fødte en dødfødt liten jentebaby;( Etter dette kom ikke morkaken ut av seg selv og jeg måtte ha en utskrapning for å få ut den. Det har vært en hard tid og det nærmer seg snart 1 år siden og vi vil gjerne prøve på nytt, for ønske om barn er større enn risikoen for å miste igjen. Jeg kommer til å få mer oppfølgning når jeg blir gravid neste gang, men vi har prøvd en stund uten prevensjon og blir ikke gravid. Er det noen som har erfaringer etter en utskrapning? Kan det ta lang tid? Jeg merker at det er litt forskjell på mensen hver måned, for jeg har mer smerter og mer blødning, men syklusen er ganske lik. Jeg har mensen rundt samme tid hver måned, selv om jeg kan ha flere dager hvor jeg blør. Er usikker hvor lenge man skal evt. vente før man drar til lege og får help...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Jeg mistet også vannet i uke 19, men måtte ha igangsetting.. havnet også på utskraping TO ganger!! Etter dette har jeg veldig mye vondt i magen, og har vært på utallige gyntimer for å se om det er noe galt.. Ingenting galt sier de... Har prøvd et halvt år nå, men deg vil seg foreløpig ikke! Anonymkode: 6dfa0...834
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Utrolig trist å se hva dere har vært gjennom. Håper det går bra med dere. Anonymkode: 2f62b...ff9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Jeg har også fått endret menstruasjon etter en utskrapning. Men motsatt av deg, gikk fra å blø mye til svært sparsomt. Jeg ble gravid på ny etterpå, men spontanaborterte. Ikke blitt gravid etter det. Det er over ett år siden. Anonymkode: f4b68...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå