AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 dA ER DET JO BARE tåplig å ha mulighten når fakttisk ikke virker Anonymkode: 1aae5...14a 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Er vel bedre å ta dette på Ris og Ros....
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 2 minutes ago, Calandria said: Er vel bedre å ta dette på Ris og Ros.... ja kanske det-men nå ligger det her. Synes det er teitt når man faktisk ikke før ignorert de ørten trådene. Anonymkode: 1aae5...14a
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Jeg tror at du kan ha kommet til å trykke kraftig på stor-bokstav-knappen istedenfor. 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 2 minutes ago, Hoppetaujenta said: Jeg tror at du kan ha kommet til å trykke kraftig på stor-bokstav-knappen istedenfor. ja. Anonymkode: 1aae5...14a
Gjest Ingenting2 Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at du kan ha kommet til å trykke kraftig på stor-bokstav-knappen istedenfor. DET TROR JEG TRÅDSTARTER HAR GJORT OGSÅ!!! HYLER LITT OG!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Just now, canacas said: DET TROR JEG TRÅDSTARTER HAR GJORT OGSÅ!!! HYLER LITT OG! ja. Anonymkode: 1aae5...14a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Mod er dette noe der kan ordne opp? Eller så er jo ignorering knappen helt useless. Anonymkode: 1aae5...14a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Helt enig. Det er totalt meningsløst. Man ser alle tråder og siterte innlegg. Anonymkode: 6af72...b16 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Mod er dette noe der kan ordne opp? Eller så er jo ignorering knappen helt useless. Anonymkode: 1aae5...14a . Anonymkode: 1aae5...14a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Helt enig. Det er totalt meningsløst. Man ser alle tråder og siterte innlegg. Anonymkode: 6af72...b16 enig. Anonymkode: 1aae5...14a
Gjest Winza Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: dA ER DET JO BARE tåplig å ha mulighten når fakttisk ikke virker Anonymkode: 1aae5...14a Det skulle vært slik at man ikke så noe som helst fra brukeren, som om vedkommende ikke eksisterte
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 Just now, Winza said: Det skulle vært slik at man ikke så noe som helst fra brukeren, som om vedkommende ikke eksisterte enig, Det er det jeg og flere ønsker seg. Anonymkode: 1aae5...14a 3
Gjest yeans Skrevet 6. november 2017 #14 Skrevet 6. november 2017 24 minutes ago, Winza said: Det skulle vært slik at man ikke så noe som helst fra brukeren, som om vedkommende ikke eksisterte Det krever komplisert itprogram. For da er det ikke bare brukeren men alle h#n svarer og som svarer han som må bli sperret fra tråden. Og da blir trådene bare enda mer merkelige. Mitt tips er at man øver seg på å mentalt ignorere hvemdetnåenner, leser teksten, og lar ignoreringsknappen være. Og heller rapporterer det som kan tenkes å være regelbrudd.
LeilaS Skrevet 6. november 2017 #15 Skrevet 6. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Det er totalt meningsløst. Man ser alle tråder og siterte innlegg. Anonymkode: 6af72...b16 Enig. Man får jo ikke ignorert brukere 100%, så blir litt meningsløst. Jeg har ignorert 2 brukere, men få jo se innleggene når andre siterer de 🙄
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #16 Skrevet 6. november 2017 12 minutes ago, yeans said: Det krever komplisert itprogram. For da er det ikke bare brukeren men alle h#n svarer og som svarer han som må bli sperret fra tråden. Og da blir trådene bare enda mer merkelige. Mitt tips er at man øver seg på å mentalt ignorere hvemdetnåenner, leser teksten, og lar ignoreringsknappen være. Og heller rapporterer det som kan tenkes å være regelbrudd. Pr dags dato kanman ignoerere slik at man ikke ser innleggene deres i tråder, kan de gjøre det-så kan det vel ikke være så vanskelig å skjule trådene vedkommende skriver vel. Anonymkode: 1aae5...14a 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #17 Skrevet 6. november 2017 4 minutes ago, LeilaS said: Enig. Man får jo ikke ignorert brukere 100%, så blir litt meningsløst. Jeg har ignorert 2 brukere, men få jo se innleggene når andre siterer de 🙄 Enig, men det er verst når det er en bruker med veldig mange tråder som blir hausa opp hele tiden på kort tid over en lengre periode Grunnen til at jeg ignorerte bruker,var jo bli kvitt trådene og slippe å se de hele tiden på "nylig aktivitet". Anonymkode: 1aae5...14a 2
Gjest Winza Skrevet 6. november 2017 #18 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men det er verst når det er en bruker med veldig mange tråder som blir hausa opp hele tiden på kort tid over en lengre periode Grunnen til at jeg ignorerte bruker,var jo bli kvitt trådene og slippe å se de hele tiden på "nylig aktivitet". Anonymkode: 1aae5...14a Er dette telletråder? Ser mange som har lyst å ignorere dem
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #19 Skrevet 6. november 2017 1 minute ago, Winza said: Er dette telletråder? Ser mange som har lyst å ignorere dem Nei, det er en bruker. Men ja jeg er enig at man burde kunne ignorere spesikke tråder som telletråder f. eks. Anonymkode: 1aae5...14a 1
Gjest Winza Skrevet 6. november 2017 #20 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er en bruker. Men ja jeg er enig at man burde kunne ignorere spesikke tråder som telletråder f. eks. Anonymkode: 1aae5...14a Bra man kan ignorere underforumer i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå