AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Har det blitt bestemt hva slags julekalender som skal sendes på TV, iløpet av desember ? Anonymkode: 61274...a15
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Nrk skal sende Linus i svingen. De andre vet jeg ikke. 😊 Anonymkode: ee722...434
veraa94 Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 (endret) Link til oversikt: http://www.julekalendere.com/julekalendere-tv.html NRK: "Jul i Svingen" TV2 Zebra: "Julefergå" og "The Julekalender" TVNorge: "Jul i Blodfjell"" TV2: DR1:"Snøfall" TV2 Danmark: "Tinkas Juleeventyr" SVT1:"Jakten på tidskristallen" Endret 6. november 2017 av veraa94
Edie Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Edie, mod.
Gjest Winza Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, veraa94 skrev: Link til oversikt: http://www.julekalendere.com/julekalendere-tv.html NRK: "Jul i Svingen" TV2 Zebra: "Julefergå" og "The Julekalender" TVNorge: "Jul i Blodfjell"" TV2: DR1:"Snøfall" TV2 Danmark: "Tinkas Juleeventyr" SVT1:"Jakten på tidskristallen" Får håpe det blir gjensyn med Vazelina Hjulkalender
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Julefergå ❤️❤️❤️ Elsker maskinisten. Anonymkode: 35e8f...2b2
Gjest chisandra Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Snart dukker «vi som vil ha tilbake Jul i Skomakergata på TV» med sitt årlige krav 😁
cleangal Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Jeg vil gjerne se Jul i Valhall igjen. 1
Salka Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 Jeg digger the julekalender. Blir aldri lei! Har sikkert sett den minst 10 ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 Selv om jeg er 26 så syns jeg faktisk jul i svingen er skikkelig koselig. Å så MÅ jeg få med meg the julekalender 😂 Samboer skal sikkert se jul i blodfjell, og jeg selv kan ikke se hva den serien har med jul å gjøre, heller ikke hva som skal bære morsomt med den ut ifra reklamene 🙄 Anonymkode: cffb1...abc
Gjest Winza Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Salka skrev: De skulle vist jul i Tøyengata igjen. Med Pelle Krogstad som pakistaner
Gjest Winza Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 16 timer siden, chisandra skrev: Snart dukker «vi som vil ha tilbake Jul i Skomakergata på TV» med sitt årlige krav 😁 Jeg ble lei av den allerede som liten 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg er 26 så syns jeg faktisk jul i svingen er skikkelig koselig. Å så MÅ jeg få med meg the julekalender 😂 Samboer skal sikkert se jul i blodfjell, og jeg selv kan ikke se hva den serien har med jul å gjøre, heller ikke hva som skal bære morsomt med den ut ifra reklamene 🙄 Anonymkode: cffb1...abc Den og linus i svingen er koselige serier De skulle laget en oppfølger med de nå voksne skuespillerne, og kalt det Linus hopper av i svingen
Salka Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Med Pelle Krogstad som pakistaner Ja! Herregud som jeg lo av den serien! Men er vel rasistisk i disse dager som så mye annet. Sukk.
Gjest Winza Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 11 minutter siden, Salka skrev: Ja! Herregud som jeg lo av den serien! Men er vel rasistisk i disse dager som så mye annet. Sukk. Hadde vært morsomt hvis Svein fra hotel cæsar var med, som postmannen dems
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #17 Skrevet 7. november 2017 Noen som vet om det går an å se på jul i blodfjell på nettet? Må man da betale for det? Høres nok veldig gjerrig ut her nå og det er jeg kanskje og, er student uten tv og har ikke råd til å betale for sumo.. Anonymkode: e40c6...0bf
Gjest Winza Skrevet 7. november 2017 #18 Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om det går an å se på jul i blodfjell på nettet? Må man da betale for det? Høres nok veldig gjerrig ut her nå og det er jeg kanskje og, er student uten tv og har ikke råd til å betale for sumo.. Anonymkode: e40c6...0bf Kanskje de viser den på dplay?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #19 Skrevet 7. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om det går an å se på jul i blodfjell på nettet? Må man da betale for det? Høres nok veldig gjerrig ut her nå og det er jeg kanskje og, er student uten tv og har ikke råd til å betale for sumo.. Anonymkode: e40c6...0bf Mener du må ha dplay hvis du skal se det som går på TV Norge. Anonymkode: cffb1...abc
Gjest Winza Skrevet 7. november 2017 #20 Skrevet 7. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du må ha dplay hvis du skal se det som går på TV Norge. Anonymkode: cffb1...abc Og det er gratis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå